  • 51. Data: 2012-11-18 21:05:36
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-18 20:36, ToMasz wrote:

    > no to chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    >
    > Teraz do Pszemola Atm Ghosta i innych
    >
    > poddałem pd rozwagę porównianie 2 firm, które kontynuują linie udanych
    > produtków. nie porównuje konkurencyjnych firm, tylko stopień zmian w ich
    > kolejnych modelach. jak wykazałem - w aple jest to pic na wodę, w
    > porównaniu do samsunga. tyle na temat.
    > ToMasz

    Innowacje w Androidzie na SGS3 to kolejny temat. Obejrzalem samsungowy
    keynote, czekajac na cos naprawde fajnego i funkcjonalnego....
    Telefon gapi sie na mnie czy ja sie gapie na niego...nie, to nie to...
    wybieranie numeru z smsa po przylozeniu do ucha...ok, ale bez
    szalenstwa... wyswietlanie video podczas np pisania smsa...hmm, ok ale z
    reguly wole skupic sie na jednej rzeczy...co tam jeszcze, inspiracja
    natura...to plumkanie wody i fale na startup screenie sa dosc
    jarmarczne. NFC, wiekszy ekran (zreszta tylko samoled bez plusa),
    s-voice... calosc to wg mnie srednio uzyteczna ewolucja, fakt ze lepsza
    niz w przypadku iP5. Aaaa, chyba tez dodali burst mode i wybieranie
    najlepszego ujecia, to akurat niezla sprawa.
    Samsung wciaz musi walczyc o rynek, Apple spoczal na laurach jak Rzym w
    koncowym okresie, zreszta ichni Cezar przeminal z wiatrem. Odnosze
    wrazenie, ze barbarzyncy beda ich kasac coraz skuteczniej ;]

  • 52. Data: 2012-11-18 21:46:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Absolutnie nie. iPhone4 ma NIEPORÓWNYWALNIE lepszy ekran, nieporównywalnie
    > większą pamięć, nieporównywalnie lepszy user interface, nieporównywalnie
    > lepszy
    > dostęp do aplikacji (Appstore), nieporównywalnie łatwiejszy w obsłudze.

    nie-po-row-ny-wal-nie...
    nie-po-row-ny-wal-nie...
    nie-po-row-ny-wal-nie...
    http://img.kudika.ro/images/uploads/hipnoza1.jpg

  • 53. Data: 2012-11-18 23:43:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.11.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Z mojego punktu widzenia takie powiekszenie ekranu to porazka.
    > Zalezaloby mi na szerszej klawiaturze w zamian otrzymam wyzszy ekran...

    IP5, jest jakiś nieporęczny jak na 4", trzymając (czy ten też trzeba jakoś
    specjalnie?) w prawej ręce, muszę przesuwać telefon żeby sięgnąć <wróć>
    w kalendarzu i tego okrągłego pod ekranem. Pomijając ogólną głupotę
    projektanta układu przycisków na ekranie, to sama obudowa do trzymania
    jest nieergonomiczna. Mam wrażenie że nowe telefony robi się po to żeby
    ładnie wyglądały na stole, a nie dobrze trzymały się w ręce.

    > Jak dla mnie zmienjszenie wagi jest zaleta, choc moj znajomy zrobil
    > upgrade z iP4 do iP4S zamiast do iP5 wlasnie z powodu wagi. Dla niego
    > iP5 wypada gorzej przez ta "wydmuszkowosc". Wiele osob w sieciowych
    > testach bylo zaskoczonych roznica w wadze, niekoniecznie zreszta na
    > korzysc iP5.

    Robi wrażenie, dziwnie lekkiego, ale wole lżejsze rozwiązania.

    > Niby fajnie, tyle ze w konsekwencji dostajesz dachowke karpiowke. SGS2
    > wg mnie jest na granicy mieszczenia sie w typowej kieszeni typowych
    > spodni. SGS3 jest juz zbyt duzy a kupowanie z tego powodu bojowek jest
    > nieporozumieniem. Wszystko byloby ok gdyby SGS3 mini byl tym samym
    > telefonem z mniejszym ekranem. Okazalo sie jednak inaczej - jest to
    > niedorozwianiety kuzyn wypadajacy w zestawienu gorzej od SGS2.

    Zastanawiam się właśnie jak pogodzić telefon z terminalem do internetu.
    Z tego co ostatnio pooglądałem, to wzorem ergonomii przy obsłudze 1 ręką
    i możliwie dużym ekranie jest Atrix. SGS2, podobnie jak IP5 muszę
    przesuwać w ręce. A skoro tak, to czemu nie wybrać ~4,7" i mieć większy
    ekran HD.
    Zależnie od tego, jakie kto ma ręce, granica może być gdzie indziej,
    jeszcze zupełnie niedawno HD2, wydawał mi się "wielką przesadą".

    > Procek na obecnym poziomie nie ma juz wiekszego znaczenia. Na SGS2
    > wszysko swietnie bryka. Co sensownego mozna wrzucic na SGS3 co muliloby
    > na SGS2?

    A SGS2 z ekranem 720p, też byłby taki szybki?

    > Sporo nowych funkcji z SGS3 zostanie zaimplementowanych w JB 4.1.2 dla
    > SGS2, ktory w ten sposob zyska druga mlodosc.

    Fakt, Samsung zapunktował, 2 poważny update dla 1 modelu. Ciekawe czy inni
    producenci wyciągną z tego jakieś wnioski?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 54. Data: 2012-11-19 01:33:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.11.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Dla mnie nieporownywalnie lepszy jest ekran w Desire. Sensownie wiekszy
    > z prawdziwa amoledowa czernia.

    Kwestia gustu, są porównywalne, 3,7 jest lepsze od 3,5", ale nieznacznie.
    IP4 ma dobry ekran, ale bez cudów.
    Oba mają spore obudowy, w stosunku do ekranu, Nexus miał rolkę, bardzo
    fajny pomysł, leczył trochę wady "dotykowego" ekranu. Jak działał
    zamiennik rolki Nexusa w Desire, nie wiem.

    > Widzisz tu jakas nieporownywalnosc? No chyba, ze pijesz do pamieci na
    > aplikacje.

    Tu jest problem, HTC spaprało ten telefon, oszczędzili na pamięci zakładając
    że apki będą miały po 1, max 2MB. Zupełnie nie wiem dlaczego, może dlatego
    teraz tracą rynek. Tyle że jak bym miał tylko taki wybór, IP4 vs Desire,
    kupiłbym Desire. Chyba równo z IP4, pojawił się SGS.

    <ciach>
    Systemów się nie da porównać, z sensem, inne założenia. Albo pasuje, albo
    nie.

    Jw.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 55. Data: 2012-11-19 01:38:41
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > http://www.apple.com

    Ile kosztuje IP5 bez kontraktu, umiesz odpowiedzieć?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 56. Data: 2012-11-19 05:22:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Ile kosztuje IP5 bez kontraktu, umiesz odpowiedzieć?

    Piszę wyraźnie że nie interesowałem się
    i odesłałem do źródła - czego Ty ode mnie chcesz?
    Skąd taka postawa rozczeniowa? Płacisz mi za usługi?

  • 57. Data: 2012-11-19 05:30:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k8b8mv$in9$1@node1.news.atman.pl...
    > EKRAN:
    > Desire - AMOLED or SLCD capacitive touchscreen, 16M colors
    > Size 480 x 800 pixels, 3.7 inches (~252 ppi pixel density)
    >
    > iPhone4 - LED-backlit IPS TFT, capacitive touchscreen, 16M colors
    > 640 x 960 pixels, 3.5 inches (~330 ppi pixel density)
    >
    > Dla mnie nieporownywalnie lepszy jest ekran w Desire.
    > Sensownie wiekszy z prawdziwa amoledowa czernia.

    Jak kogoś bardziej interesuje czerń niż jakość odtwarzania kolorów
    to niech sobie wyłączy telefon i zgasi w nocy światło w pokoju...
    Będzie mieć czerń i nic więcej :-) Ja oczekuję od LCD więcej niż czerni.

    > PAMIEC:
    > Desire - 576 MB RAM; 512 MB ROM
    >
    > iPhone 4 - 512 MB RAM
    >
    > Widzisz tu jakas nieporownywalnosc?
    > No chyba, ze pijesz do pamieci na aplikacje.

    Dokładnie do tego piję: 100MB versus 16GB.

    > USER INTERFACE:
    > No prosze Cie...to ikonkowe kalectwo z czasow Win3.11 nazywasz
    > nieporownywalnie lepszym interface?

    Mówię o user interface który jest przejrzysty i klarowny.

    > Desire ma dodatkowo fajna nakladke Sense od HTC.

    Jej "fajność" na czym ma niby polegać?
    Na tym, że masz dwie wersje facebooka w jednym telefonie?

    > SKLEPY Z APLIKACJAMI:
    > Obejrzyj od 4:04:
    > http://www.youtube.com/watch?v=YwwJ8kgmcdc&NR=1&feat
    ure=endscreen
    > Naprawde sugeruje Ci dluzszy kontakt z nowym Androidem, choc chyba to
    > nierealne.

    Co to znaczy nowym Androidem? Jak zrobi upgrade swojego Desire?

    > LATWOSC OBSLUGI:
    > Jesli ograniczenie funkcjonalne nazywasz nieporowywalna latwoscia obslugi
    > to nie pozostaje mi niec innego jak tylko sie zgodzic.
    > Podobnie mozesz zestawic hulajnoge z goralem. W kwestii latwosci obslugi
    > mamy bezdyskusyjnego zwyciezce.

    W większości przypadków Android jest zwyczajnie przekombinowany.

    > Nie wziales pod uwage wspomnianego problemu z antena w iP4 (tak, wiem
    > Ciebie on nie dotyczy, Stefan chcial sie po prostu zabawic w Mikolaja i
    > dlatego rozdawal bumpery), slotu kart pamieci gdzie mozna skladowac od
    > groma mediow, wymiennej baterii, dodatkowych fizycznych przyciskow ktore
    > osobiscie lubie, fajniejszego designu.

    Nie, nie wziąłem tych rzeczy pod uwagę bo nie mają dla mnie znaczenia
    przy takich kwiatkach jak maksimum 100MB pamięci na aplikacje...

    > No musialbys. Nie widze zbytnio sensu w siedzieniu w muzeum i
    > porownywaniem eksponatow. Moze cofniemy sie jeszcze dalej, do czasow
    > gdy Palm 650 byl szczytowym osiagnieciem a iPhonea wogole nie bylo?

    Po co robisz coś, w czym sensu nie widzisz?

    > Gdybym mial wybierac bez wahania wybralbym Desire.

    I od razu zmieniłbyś mu pamięć na niefabryczny ROM? :-) Właśnie...

  • 58. Data: 2012-11-19 05:34:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej" <n...@i...invalid> wrote in message
    neostrada.pl...

    > Nie - to ohydny blad gramatyczny, czesty u nieukow.

    > To nie to samo. "Deko" funkcjonuje, ale po twojemu byloby "iles tam
    > dekagram" - i to juz nie skrot, a - jak w poprzednim akapicie.

    > Ty masz pisac zrozumiale, a nie ja - domyslac sie.

    Napisałem niezrozumiale? Naprawdę? Bądź szczery i napisz
    że nie miałeś żadnych wątpliwości że chodzi o gramy i jedyne
    co chciałeś zrobić to popisać się że wytkniesz Pszemolowi błąd.

  • 59. Data: 2012-11-19 05:34:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 60. Data: 2012-11-19 05:36:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:k89735$irt$1@node1.news.atman.pl...

    > normalny czlowiek nie spuszcza sie nad takimi newsami.
    > cioty - tak i jeszcze dorabiaja do tego ideologie.

    Normalnych ludzi stać na jakiegoś nicka którego nie będą musieli
    co tydzień zmieniać bo wstydzą się tego co wcześniej pisali...

    Waga telefonu to jeden z najważniejszych punktów porównawczych!