  • 61. Data: 2012-11-19 08:41:52
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: atm <...@v...pl>

    > Po co robisz coś, w czym sensu nie widzisz?

    Tym wlasnie jest dla mnie rozmowa o tych dwoch muzealnych eksponatach
    jakimi sa Desire oraz iP4 wraz ze swoimi wadami i zaletami.

    > I od razu zmieniłbyś mu pamięć na niefabryczny ROM? :-) Właśnie...

    Dokladnie, wolalbym to od noszenia iP4 w slicznym bumperku lub tez
    szukania dziury w tej "przepieknej" szklanej obudowie przez ktora znow
    wycieka prad. Widze, ze to taka nowa swiecka tradycja: co update systemu
    to problem z trwaloscia baterii na kolejne pol roku :]]]]
    http://www.phonesreview.co.uk/2012/10/01/ios-6-batte
    ry-problems-reported-for-iphone-4-and-4s/

  • 62. Data: 2012-11-19 09:32:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > postawa rozczeniowa

    roSzczeniowa

    nie ma za co

  • 63. Data: 2012-11-19 09:34:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Andrzej" <n...@i...invalid> wrote in message
    neostrada.pl...

    > Pszemolowi błąd.

    Pszemolowi nieuctwo

  • 64. Data: 2012-11-19 15:30:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Waga telefonu to jeden z najważniejszych punktów porównawczych!

    Byla matole, dzisiaj, gdy telefony waza w okolicy 100g, nie ma znaczenia czy
    to jest 130, czy 110.

  • 65. Data: 2012-11-19 19:20:31
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Piszę wyraźnie że nie interesowałem się
    > i odesłałem do źródła - czego Ty ode mnie chcesz?
    > Skąd taka postawa rozczeniowa? Płacisz mi za usługi?

    Nie, chciałem się tylko upewnić, że nie skorzystasz z okazji
    by odpowiedzieć na temat.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 66. Data: 2012-11-19 19:50:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Normalnych ludzi stać na jakiegoś nicka którego nie będą musieli
    > co tydzień zmieniać bo wstydzą się tego co wcześniej pisali...
    > Waga telefonu to jeden z najważniejszych punktów porównawczych!

    pewnie, ale tak z 15 lat temu i dawniej

  • 67. Data: 2012-11-19 22:01:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-11-2012 23:43, kakmar pisze:

    > A SGS2 z ekranem 720p, też byłby taki szybki?

    Swego czasu rozglądałem się za nową słuchawką, pocztyałem różne mniej
    lub bardziej inteligentne opinie. Wychodziło że S2 jest graficznie
    podobnie wydajny co SXS (= lepszy bo podobnie a starszy!), z tym że
    jakoś umyka że SXS to już 1280x720 a nie 800x400 czyli przeszło 50% więcej.

    --
    pozdr.

  • 68. Data: 2012-11-20 02:31:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > pewnie, ale tak z 15 lat temu i dawniej

    Jak widać z wypowiedzi Andrzeja obok, jest to ważne conajmniej dla dwu
    użytkowników jeszcze dzisiaj.

  • 69. Data: 2012-11-20 02:31:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Nie, chciałem się tylko upewnić, że nie skorzystasz z okazji
    > by odpowiedzieć na temat.

    Sprawdziles juz sam czy bedziesz probowal wyciagnac ode mnie jakas
    odpowiedz nawet po tym jak napisalem wyraznie ze odpowiedzi nie znam? Sam
    odpowiadasz na temat nawet jak nie znasz odpowiedzi? Niedobrze...

  • 70. Data: 2012-11-20 02:31:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Byla matole, dzisiaj, gdy telefony waza w okolicy 100g, nie ma znaczenia
    > czy to jest 130, czy 110.

    Widze ze rodzice kultury nie nauczyli... Ale skad te emocje?