    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bańka pęka..
    Date: Mon, 19 Nov 2012 00:33:43 +0000 (UTC)

    Dnia 18.11.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Dla mnie nieporownywalnie lepszy jest ekran w Desire. Sensownie wiekszy
    > z prawdziwa amoledowa czernia.

    Kwestia gustu, są porównywalne, 3,7 jest lepsze od 3,5", ale nieznacznie.
    IP4 ma dobry ekran, ale bez cudów.
    Oba mają spore obudowy, w stosunku do ekranu, Nexus miał rolkę, bardzo
    fajny pomysł, leczył trochę wady "dotykowego" ekranu. Jak działał
    zamiennik rolki Nexusa w Desire, nie wiem.

    > Widzisz tu jakas nieporownywalnosc? No chyba, ze pijesz do pamieci na
    > aplikacje.

    Tu jest problem, HTC spaprało ten telefon, oszczędzili na pamięci zakładając
    że apki będą miały po 1, max 2MB. Zupełnie nie wiem dlaczego, może dlatego
    teraz tracą rynek. Tyle że jak bym miał tylko taki wybór, IP4 vs Desire,
    kupiłbym Desire. Chyba równo z IP4, pojawił się SGS.

    <ciach>
    Systemów się nie da porównać, z sensem, inne założenia. Albo pasuje, albo
    nie.

    Jw.

    --
    kakmaratgmaildotcom