  • 41. Data: 2012-11-17 23:41:56
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 19:45:24 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Z tego co wiem, w sklepie Apple w USA mozesz kupic iPhone z abonamentem lub
    > bez. Ten z abo bedzie mial simlocka i bedzie tanszy bo polaczony z
    > kontraktem. Jak tak kupilem swojego iPhone4 ponad dwa lata temu w Apple
    > store z kontraktem od AT&T. To byly inne czasy oczywiscie, bo wtedy nie
    > oferowano iPhone bez simlocka/bez kontraktu i jedynym opem był AT&T.

    To ile kosztuje dzis taki bez innych zobowiazan ?

    J.

  • 42. Data: 2012-11-17 23:46:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-17 22:35, ToMasz wrote:

    > tak, słynny brak mmsów, kasowanie smsów ograniczeń BT?
    > właśnie pisałem o tym 2 linijki wyżej

    Pszemol, nawet nie podziekowales mi za taki fajny argument ;]
    Wez jednak pod uwage fakt, ze punktuje kazda wade lub niedociagniecie
    produktu. NIe przeszkodzilo to HTC budowac marke i popularnosc w duzym
    stopniu wlasnie dzieki Desire. Swiadczy to o zadowoleniu klietnow pomimo
    tej niedorobki projektowej. Nie wspomniales, zeby Twoj kolega uskarazal
    sie na komunikaty o braku pamieci....
    Porownujesz Desire do iP4, ok - idzmy ta droga. Znasz slowo Antenagate?
    Dostales bumpera od Stefana? Mamy chyba 1:1 w niedobrobkach tych modeli, co?

    > ale to już historia, tak jak niemanie mmsów

    Wiesz, byloby to historia gdyby problem zostal rozwiazany oficjalnym
    ROMem. Jesli do zalozenia pamieci wirtualnej na karcie i skorzystania z
    niej trzeba uzyc custom ROMu to wg mnie takie rozwiazanie "nie liczy"
    sie. Przecietny Kowlaski czy kolega Pszemola nie poradzi sobie.

    Pszemol, od tego czasu pojawily sie juz dwie nowsze generacje Desire i
    powolywanie sie na najstarszy model kojarzy mi sie z przyslowiem "tonacy
    brzytwy sie chwyta". Daj cos bardziej wspolczesnego prosze. Moze w
    ktoryms SGS3 farba odlazi albo jest feler aparatu.

  • 43. Data: 2012-11-18 00:05:21
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie mam pojęcia - nie mam ani jednej ich akcji i od dawna tego żałuję.

    Naprawde jest czego zalowac w tej chwili? Czy Apple w ostatnim czasie
    pokazalo cos co mogloby wplynac na wzrost cen akcji? Doszlifowali
    jedynie to co bylo do tej pory nie oferujac nowych rozwiazan. Owszem,
    przybyla wykupiona Siri, ktora chyba wciaz ma status bety oraz mapy o
    ktorych nie trzeba wiecej pisac. Przybyl rowniez 7 calowy kastrat, bo
    inaczej ciezko nazwac urzadzenie, ktore w przeciwienstwie do calej
    rodziny iOS nie ma GPS, retiny (jak Ci sie podoba 163ppi?) czy jednej
    kamery. Oczywiscie wynika to tylko i wylacznie z checi zysku, wspomniane
    wyrzej ficzery pojawia sie w kolejnych wersjach.
    Z niecierpliwoscia czekam jednak na cos przelomowego od Apple, dzieki
    tej firmie mam chocby SGS2 zamiast ipaq 12800. Aczkolwiek obawiam sie,
    ze bez Stefana, nie doczekam sie.

  • 44. Data: 2012-11-18 00:37:11
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17.11.2012 20:52, Pszemol pisze:

    > Tak, 25% to duża różnica i nie manipuluj nieuczciwie.
    > Dla apple-hatera zawsze będzie źle...
    > Normalny zrozumie co oznacza dla użytkowników noszących telefon w kieszeni
    > różnica 1/4 wagi telefonu.

    normalny czlowiek nie spuszcza sie nad takimi newsami. cioty - tak i
    jeszcze dorabiaja do tego ideologie.

  • 45. Data: 2012-11-18 14:30:32
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Gram - skrót myślowy od gramów

    Nie - to ohydny blad gramatyczny, czesty u nieukow.

    > tak jak deko od dekagramów.

    To nie to samo. "Deko" funkcjonuje, ale po twojemu byloby "iles tam
    dekagram" - i to juz nie skrot, a - jak w poprzednim akapicie.

    > Naprawdę się nie domyśliłeś czy się tylko czepiasz?

    Ty masz pisac zrozumiale, a nie ja - domyslac sie.

    AK

  • 46. Data: 2012-11-18 18:25:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.apple.com

  • 47. Data: 2012-11-18 18:31:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > tak, słynny brak mmsów, kasowanie smsów ograniczeń BT?

    Jakie kasowanie smsów?

    > właśnie pisałem o tym 2 linijki wyżej
    > ale to już historia, tak jak niemanie mmsów

    Dziś historia, ale dwa lata temu te telefony były jednocześnie oferowane
    w sklepach i klient między nimi wybierał.

    > albo ja przespałem ten okres, albo tym razem Ty sciemiasz. o ile wiem to
    > właśnie desire niemalże wymaga karty sd z 2 partycjami. tak więc, właśnie
    > posiadanie karty sd czyni z kulawego sprzętu dość przyzwoity

    Przespałeś tutejszą dyskusję gdzie pisał ktoś o ograniczeniu do 100MB
    na aplikacje w tym telefonie.

    > Ba! powiedziałbym że masz racje, gdyby nie konkurencja, z o wiele tańszymi
    > sprzętami

    Nikt nigdy nie twierdził że iPhone jest najtańszym telefonem.
    Pytanie tylko czy to że konkurencja w postaci jakeigoś Alcatela
    sprzedaje coś tańszego ma tu coś w temacie do tego, że iPhone
    takiego Alcatela kładzie na łopatki pod kilkoma kluczowymi
    względami czyniąc z wyborku Alcatela śmieszną farsę.

    > sprawdź proszę, mieszkając po tamtej stronie wielkiej wody, masz większe
    > doświadczenie i znasz lepiej jezyk

    Gdybyś był na codzień życzliwym człowiekiem
    to być może miałbym Twoje prośby w większym poważaniu... :-)
    Twoja reputacja niestety z życzliwością nie ma nic wspólnego.

  • 48. Data: 2012-11-18 18:34:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k8944g$r88$1@node2.news.atman.pl...
    > Pszemol, nawet nie podziekowales mi za taki fajny argument ;]

    Dziękuję :-)

> [...]
    > stopniu wlasnie dzieki Desire. Swiadczy to o zadowoleniu klietnow pomimo
    > tej niedorobki projektowej. Nie wspomniales, zeby Twoj kolega uskarazal

    Mój kolega ma o tym telefonie jednoznaczne zdanie: "piece of shit".

    > Porownujesz Desire do iP4, ok - idzmy ta droga. Znasz slowo Antenagate?
    > Dostales bumpera od Stefana? Mamy chyba 1:1 w niedobrobkach tych modeli,
    > co?

    Absolutnie nie. iPhone4 ma NIEPORÓWNYWALNIE lepszy ekran, nieporównywalnie
    większą pamięć, nieporównywalnie lepszy user interface, nieporównywalnie
    lepszy
    dostęp do aplikacji (Appstore), nieporównywalnie łatwiejszy w obsłudze.

> [...]
    > niej trzeba uzyc custom ROMu to wg mnie takie rozwiazanie "nie liczy" sie.
    > Przecietny Kowlaski czy kolega Pszemola nie poradzi sobie.

    Zgadza się.

> [...]
    > brzytwy sie chwyta". Daj cos bardziej wspolczesnego prosze. Moze w ktoryms
    > SGS3 farba odlazi albo jest feler aparatu.

    Porównuję model jednocześnie dostępny w sprzedaży z moim iPhone4.
    Gdybym chciał porównywać coś współczesnego to musiałbym mówić o iP5.

  • 49. Data: 2012-11-18 19:17:01
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mój kolega ma o tym telefonie jednoznaczne zdanie: "piece of shit".

    Na podstawie tego co napisales wyrobilem sobie zdanie o Twoim koledze a
    wlasciwie jego podejsciu do techniki...

> [...]
    > lepszy
    > dostęp do aplikacji (Appstore), nieporównywalnie łatwiejszy w obsłudze.

    To NIEPOROWNYWALNIE brzmi niemal jak AMAZING.
    Ok, przeanalizujmy te neporownywalnosci, choc obawiam sie, ze bedzie to
    i tak na zasadzie "grochem o sciane".

    EKRAN:
    Desire - AMOLED or SLCD capacitive touchscreen, 16M colors
    Size 480 x 800 pixels, 3.7 inches (~252 ppi pixel density)

    iPhone4 - LED-backlit IPS TFT, capacitive touchscreen, 16M colors
    640 x 960 pixels, 3.5 inches (~330 ppi pixel density)

    Dla mnie nieporownywalnie lepszy jest ekran w Desire. Sensownie wiekszy
    z prawdziwa amoledowa czernia.

    PAMIEC:
    Desire - 576 MB RAM; 512 MB ROM

    iPhone 4 - 512 MB RAM

    Widzisz tu jakas nieporownywalnosc? No chyba, ze pijesz do pamieci na
    aplikacje.

    USER INTERFACE:
    No prosze Cie...to ikonkowe kalectwo z czasow Win3.11 nazywasz
    nieporownywalnie lepszym interface?
    Desire ma dodatkowo fajna nakladke Sense od HTC.

    SKLEPY Z APLIKACJAMI:
    Obejrzyj od 4:04:
    http://www.youtube.com/watch?v=YwwJ8kgmcdc&NR=1&feat
    ure=endscreen
    Naprawde sugeruje Ci dluzszy kontakt z nowym Androidem, choc chyba to
    nierealne.

    LATWOSC OBSLUGI:
    Jesli ograniczenie funkcjonalne nazywasz nieporowywalna latwoscia
    obslugi to nie pozostaje mi niec innego jak tylko sie zgodzic.
    Podobnie mozesz zestawic hulajnoge z goralem. W kwestii latwosci obslugi
    mamy bezdyskusyjnego zwyciezce.

    Nie wziales pod uwage wspomnianego problemu z antena w iP4 (tak, wiem
    Ciebie on nie dotyczy, Stefan chcial sie po prostu zabawic w Mikolaja i
    dlatego rozdawal bumpery), slotu kart pamieci gdzie mozna skladowac od
    groma mediow, wymiennej baterii, dodatkowych fizycznych przyciskow ktore
    osobiscie lubie, fajniejszego designu.

    > Zgadza się.

    > Porównuję model jednocześnie dostępny w sprzedaży z moim iPhone4.
    > Gdybym chciał porównywać coś współczesnego to musiałbym mówić o iP5.

    No musialbys. Nie widze zbytnio sensu w siedzieniu w muzeum i
    porownywaniem eksponatow. Moze cofniemy sie jeszcze dalej, do czasow gdy
    Palm 650 byl szczytowym osiagnieciem a iPhonea wogole nie bylo?

    Gdybym mial wybierac bez wahania wybralbym Desire.

  • 50. Data: 2012-11-18 20:36:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Gdybyś był na codzień życzliwym człowiekiem
    > to być może miałbym Twoje prośby w większym poważaniu... :-)
    > Twoja reputacja niestety z życzliwością nie ma nic wspólnego.

    no to chyba mnie z kimś pomyliłeś.

    Teraz do Pszemola Atm Ghosta i innych

    poddałem pd rozwagę porównianie 2 firm, które kontynuują linie udanych
    produtków. nie porównuje konkurencyjnych firm, tylko stopień zmian w ich
    kolejnych modelach. jak wykazałem - w aple jest to pic na wodę, w
    porównaniu do samsunga. tyle na temat.
    ToMasz