  • Data: 2012-09-04 10:15:52
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.09.2012 Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> napisał/a:
    > Witajcie,
    >
    > Nie mam zbyt duzego doswiadczenia w motocyklach, raptem
    > siedzialem/jezdzilem trzeba - o ile aprile 650 mozna nazwac motocyklem ;)
    >
    > Ale do rzeczy - jezdzilem juz pre razy bandziorem, ktory z zalozenia, ma
    > bardziej "zacieta" charakterystyke niz tdmka i

    Ale co to niby znaczy? Jest 2x mocniejszy i 2x lżejszy? Niewydajemisię.

    > ...... dupy nie urywa.
    > Powiem wiecej, tdmka urywala ja znacznie bardziej niz bandzior.
    >
    > Rozumiem, ze tdma ma wieksza pojemnosc, ale tam sa tylko 2 cylindry, a
    > tutaj 4.

    Więcej gazu, to że ma 2x więcej cylindrów, znaczy _zwykle_, że wymaga
    więcej obrotów.

    > Czy tak rzeczywiscie jest, czy trafil mi sie zmulony bandyta?

    Były/są słabsze wersje sprowadzane z krajów, gdzie są jakieś regulacje
    co do mocy motocykli. Ale jest bardziej prawdopodobne że z przyzwyczajenia
    do wolniej kręcącego się silnika, nie dokręciłeś R4 do znamionowej mocy.

    --
    kakmaratgmaildotcom