  • Data: 2012-09-05 13:15:06
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: grzech <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > o ile aprile 650 mozna nazwac motocyklem ;)

    Co masz przeciwko apce?;) Zanim zmieniłem na tedeemę miałem pegaso i
    to całkiem fajne moto.
    Dużo zależy od tego - do czego potrzebujesz moto, bo że do urywania
    dupy to już wiem:)
    Do tego jednak rozejrzyj się raczej za hajką albo innym,
    conajmniejlitrem.
    Dla zjeżdżających z czarnego, apka jest zdecydowanie lepszym
    rozwiązaniem niż tedzia.
    Gdzie pegaziną wjechałem bez problemów tam tedzią już nie, albo
    przynajmniej nie z taką fantazją:)

    _____
    grzech
    tdm