  • 81. Data: 2017-12-17 15:27:59
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2017-12-14 17:10, Jacek Maciejewski wrote:

    > Pieprzysz.

    Tak jak i ty.

    --
    mk4

  • 82. Data: 2017-12-17 17:12:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2017 o 13:04 Trybun <c...@j...ru> pisze:

    > Jeżdżę po Europie (właściwie jeździłem bo od paru lat to właściwie
    > kierownica zawieszona na kołku dla takich eskapad) od początku lat 80ch,
    > i wiesz ile razy byłem kontrolowany w ramach tzw rutyny - ANI RAZU.. Nie
    > piszę tu o kontrolach na Bałkanach w czasie trwania tam wojny, bo tam
    > potrafili kontrolować co kilkaset metrów. Ale w normalnych latach nikt
    > mnie jakoś, bez dawania pretekstu, nie zaczepiał na europejskich drogach.

    Ja nadal jeżdżę, byłem kontrolowany wielokrotnie. Nigdy nie dostałem z
    takiej kontroli mandatu. Kontrolowali aby kontrolować. Kontrole miałem we
    Francji, Hiszpanii (3x), Słowacji, we Włoszech (2x), w Bułgarii, w
    Rumunii. Nie wyglądam podejrzanie, auta mam (miałem) przyzwoite. We
    wszystkich kontrolach na pokładzie miałem rodzinę (Żona i dzieci).
    To wszystko na przestrzeni ostatnich 10 lat.

    TG

  • 83. Data: 2017-12-17 17:38:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2017 o 17:12 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > To wszystko na przestrzeni ostatnich 10 lat.

    Poprawka, powyższe to z ostatnich 15 lat.

    TG

  • 84. Data: 2017-12-17 18:12:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie wyglądam podejrzanie, auta mam (miałem) przyzwoite.  We wszystkich
    > kontrolach na pokładzie miałem rodzinę (Żona i dzieci).

    Z całym szacunkiem, ale może żona wygląda podejrzanie? ;-)

    Robert

  • 85. Data: 2017-12-17 20:45:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 13:04:39 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > potrafili kontrolować co kilkaset metrów. Ale w normalnych latach nikt
    > mnie jakoś, bez dawania pretekstu, nie zaczepiał na europejskich drogach.

    A ile razy w tym okresie byłes kontrolowany w Polsce

  • 86. Data: 2017-12-17 20:49:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 13:06:55 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > No to niech ich łapią, a nie zaczepiają abstynentów na drogach. Proszę
    > ani w tej, ani w dziesiątkach innych kwestii nie powoływać się na
    > Niemcy, abyśmy osiągnęli ich standardy swobód obywatelskich to musi
    > jeszcze sporo wody w Wiśle upłynąć.ardy sw

    Znasz stan "standardy" swobód obywatelskich w Niemczech?

  • 87. Data: 2017-12-17 21:25:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-17 o 13:07, Trybun pisze:

> [...]
    > ani w tej, ani w dziesiątkach innych kwestii nie powoływać się na
    > Niemcy, abyśmy osiągnęli ich standardy swobód obywatelskich to musi

    Widziałem w TV jak tam się demonstrantów traktuje. To już chyba wolę
    nasze "psy". :-)

  • 88. Data: 2017-12-19 22:53:10
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Dec 2017 10:53:21 +0100, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Powód, - ściąganie jakichś groźnych bandytów - nie - nie zatrzymali się
    >do "rutynowej kontroli".. q*wa, czy my żyjemy w stanie wojny żeby
    >policja czy wojsko musieli zaczepiać ludzi na drogach?

    Przecież to Ziobro zmienił kwalifikację czynu z wykroczenia na
    przestępstwo. #dobrazmiana Zresztą co tam, policja ma być gorsza? MON
    rozbija, BOR rozbija, to i policjanci nie chcą być w tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 89. Data: 2017-12-19 22:55:59
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Dec 2017 20:20:10 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    >czegoś takiego jak rutynowe kontrole.

    Pewnie. Przejedź w Kołbaskowie na niemiecką stronę, masz spore szanse
    na rutynową kontrolę. Często policaje stoją na autostradzie. O
    puszczaniu ruchu przez parking na terenie byłego przejścia granicznego
    też mam pisać? Takie zabawy urządzają sobie niemieccy pogranicznicy
    wraz z ichniejszą policją.

  • 90. Data: 2017-12-19 23:02:08
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Dec 2017 16:56:24 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Samochód warto mieć ubezpieczony nie na wypadek kontroli a na wypadek
    >wypadku.

    "panie, ja dwadzieścia lat nie miałem nawet najmniejszej stłuczki. Na
    chuj mi ubezpieczenie?"
    Na tej grupie jest jeden taki, co się chwali jazdą bez ubezpieczenia
    czy też przeglądu.