    From: arek <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Banalne pytanie o głośniki komputerowe.
    Date: Thu, 12 Feb 2015 10:35:15 +0100

    > Jakoś baaardzo się od tego zużywać nie będą, no ale wszystko to razem zżera
    > trochę prądu. Np. mój PC-et, dość już wiekowy, po wyłączeniu, bez żadnych
    > urządzeń wpiętych w USB -- zajada 20 Watów! Kiedy to zmierzyłem, to zacząłem go
    > odcinać od prądu, wyłącznikiem na listwie przeciwzakłóceniowej. Nie masz takiej?

    Listwy nie posiadam i na ekstremalnym oszczędzaniu prądu to mi raczej
    nie zależy. Bardziej mi chodzi o wygodę użytkowania (głośniki stale
    włączone) więc wnioskuję z Waszych postów, że bez obawy mogę zostawić
    głośniki włączone nawet na noc, ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia
    (głównie co do zużywania się głośników) to opinia byłaby mile widziana.