  • 11. Data: 2009-04-04 20:09:44
    Temat: Re: Banał z BHP
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > On 4 Kwi, 20:17, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    > . Ci ci podpowiadali w życiu nie
    > To do mnie słowa Kolego Kogucik?
    > Jak do mnie, to źle trafione. Odróżniam planszajbę od pinoli, bociana
    > prawego od lewego i  suporty.
    > Ale może nie do mnie, to przepraszam.
    > Jak nie może wywalić płytek, to tylko duża gumiana podściółka.
    > Ale ślizgania się po hali to nie uniknie. Żadne płytki nie są
    > przeciwślizgowe jak jest ślad oleju, płynu chłodniczego czy czego tam
    > mokrego.
    > Pozdrówka !
    > Wiesiek.
    Jeśli nie Ty to napisałeś.
    "Jak się nie da wiertać w ony posadzce, to można po odtłuszczeniu
    łączonych powierzchni posmarować obie gumolajzem i po lekkim
    przeschnięciu postawić oną takarkę wg tgo jak ma stać i docisnąć
    łączone powierzchnie do siebie. Po godzinie będą sklejone.
    W.Kr."
    To nie do Ciebie piję. Głupszego pomysłu jak przyklejenie tokarki do podłogi nie
    słyszałem. Jeśli już mocować to nie przykleić tylko wbetonować ją na jakieś 20
    centymetrów w klocku betonowym grubym na metr i przynajmniej ze dwa razy
    większym niż tokarka. Pod ciężkie obrabiarki robi się specjalne fundamenty. Tam
    gdzie ludzie łażą zwykła wylewka a pod tokarkami albo frezarkami, o szlifierkach
    nie wspominając specjalny ciężki fundament z najlepszego dostępnego betonu. Tak
    się stawiało w fabrykach tokarki, w czasach gdy młody i piękny bylem. Ale wtedy
    nie było internetu i robiło się według ustalonych i sprawdzonych zasad. A nie na
    podstawie porad udzielanych w internecie przez oszołomów. Ch.. wie czy hala co
    się zawaliła nie była projektowana przy udziale jakiś forumowiczów. Ale po co ja
    to piszę jak chodziło o podest dla robotnika a wy żeście tokarkę na podeście z
    desek stawiali żeby się nie przesuwała. Zero wyobraźni i znajomości tematu
    zaprezentowałeś wspólnie z kolegami.

  • 12. Data: 2009-04-05 02:12:34
    Od: Wiesiek <w...@g...com>

    On 4 Kwi, 22:09, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    Zero wyobraźni i znajomości tematu
    > zaprezentowałeś wspólnie z kolegami.
    A Ty, nie pogniewaj się, mniej-więcej może więcej niż mniej niż
    więcej żatru w tych odpowiedziach.
    Kogutek, a nie zauważyłeś, że pisałem o gumolajzie czyli kleju do
    dętek kiedy się je jeszcze łatało ?
    A fundamentowałeś kiedyś silniczek co ma jeden i ćwierć megawata mocy
    i 25 ton masy?
    Myślisz, że on był "przybetonowany" do kloca betonowego?
    A za moich młodych lat, a i później też, podłogi robiono z klocków
    drewnianych a szczeliny wypełniano "czymś, takim czarnym", pewnie
    wiesz co to to jest.
    Pozdrówka.
    Wiesiek.

  • 13. Data: 2009-04-05 08:40:23
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > A za moich młodych lat, a i później też,  podłogi robiono z klocków
    > drewnianych  a szczeliny wypełniano "czymś, takim czarnym", pewnie
    A nie możesz, zamiast się przechwalać, napisać że dupy dałeś? Zdarza się
    najlepszym. I to nie wstyd dać dupy a wstyd udowadniać ze pomimo tego że się
    dało dupy ma się rację.

  • 14. Data: 2009-04-05 13:57:42
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Wiesiek wrote:
    > Dziur w posadzce i kołków nie polecam.

    możesz rozwinąć?
    że dziur to rozumiem, bo się zaraz wiórami wypełnią i dupa
    ale potrzebującemu bym jednak sugerował 4 wystające kołki (albo 2), na
    które to nakłada się podest ( powinien mieć jakieś pasujące elementy
    do tych kołków) i się blokuje
    myślę że to jest najprostsze rozwiązanie, które będzie mało upierdliwe
    w użytkowaniu i do wykonania niskim kosztem

    jeffrey

  • 15. Data: 2009-04-06 12:48:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 4 Apr, 19:17, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > widzieli warsztatu z obrabiarkami albo hali fabrycznej. Tutaj to dopuszczalne.
    > Ostatecznie to grupa menażeria inżynieria. Ale w regalu ten co wymyślił kafelki
    > przy tokarce miał wrzód na mózgu wielkości małej pomarańczy. Ty nic nie kombinuj
    > tylko skuj kafelki i normalnie wybetonuj. Tylko już nikt niech nie pisze że
    > widział w internecie jakieś super anty poślizgowe kafelki i je można zastosować
    > bo będzie to znaczyło że jest głupszy niż ustawa przewiduje. Młotek w dłoń,
    > betoniarka. A jak beton zwiąże i wyschnie zaimpregnować żeby się nie kurzyło.

    Jasne, w ogóle wysadzić halę w powietrze i u Tarasiuka zamówić
    nową :-)

    Ja miałem kiedyś trochę do czynienia z japońską firmą która w hali
    produkcyjnej miała parkiet z drogiego drewna. I wszystko czyste było,
    i nie porysowane... A w radzieckim Siewmaszu mają komorę do spawania
    tytanu (nie jedną zresztą), duże pomieszczenie wypełnione argonem a
    spawacze chodzą w kombinezonach jak nurkowie. To jest najwyższy poziom
    kultury technicznej w ZSRR/Rosji. I co? Pospawane detale leżą na
    betonowej podłodze, wszędzie syf malaria. Co kraj to obyczaj, co
    chałupa to zwyczaj!

    Konrad

    PS niektórzy, jak słyszą że ktoś coś zrobił nie tak jak oni zwykle
    robią- dopytują się, próbują się czegoś nowego dowiedzieć. Inni mówią
    młotek w dłoń, dupy dałeś itd. Ile razy jeszcze musisz się
    skompromitować tutaj żeby się wreszcie uspokoić? 16 lat chyba już
    skończyłeś, co nie?

  • 16. Data: 2009-04-07 12:31:41
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Konrad Anikiel wrote:
    > Ja miałem kiedyś trochę do czynienia z japońską firmą która w hali
    > produkcyjnej miała parkiet z drogiego drewna. I wszystko czyste było,
    > i nie porysowane...

    Czyli nie mieli problemu mocowania drewianych podestow dla obslugi :-)

> [...]
    > kultury technicznej w ZSRR/Rosji. I co? Pospawane detale leżą na
    > betonowej podłodze, wszędzie syf malaria. Co kraj to obyczaj, co

    Duze ilosci wiorow na podlodze blizsze sa tej kulturze technicznej -
    obrabiarka pewnie wogole nie ma mozliwosci doinstalowania czegos, co by
    te wiory odbieralo. Wtedy te podesty moglyby miec podklejony kawal
    gumoleum albo przyssawki i by na tych kaflach rowno lezaly. A tak musi
    to byc mocowanie pewne (wiec raczej zakotwione gdzies) i rozbieralne na
    czas sprzatania (czyli jakis zamek/sruba wechodza w gre, moze zawiasy)

> [...]
    > młotek w dłoń, dupy dałeś itd. Ile razy jeszcze musisz się
    > skompromitować tutaj żeby się wreszcie uspokoić? 16 lat chyba już

    Nie przejmuj sie - to nie pierwsza grupa na ktorej Kogutek stroszy swoje
    piorka... (i tu tez kiedys ktos mu je pewnie przytnie)

    Pozdro

    Maseł

  • 17. Data: 2009-04-07 13:47:44
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 7 Apr, 13:31, Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie przejmuj sie - to nie pierwsza grupa na ktorej Kogutek stroszy swoje
    > piorka... (i tu tez kiedys ktos mu je pewnie przytnie)

    Przycinają regularnie. Potem wraca, znowu stroszy itd :-)
    Konrad

  • 18. Data: 2009-04-07 18:34:50
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    16 lat chyba już
    > skończyłeś, co nie?
    Skończyłem. Ale ty jak będziesz miał 70 lat to w dalszym ciągu będziesz
    gówniarzem. Bo masz gówniarski charakter. Dopisz do swoich przechwałek co
    widziałeś i gdzie byłeś że tata był I sekretarzem. Albo przynajmniej ormowcem.
    Na pewno jedyna rzecz jaką potrafisz zrobić i ci dobrze wychodzi to kupa.
    Ostatecznie gówniarstwo zobowiązuje do perfekcyjnego wykonania tej jednej rzeczy.

  • 19. Data: 2009-04-07 18:36:36
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie przejmuj sie - to nie pierwsza grupa na ktorej Kogutek stroszy swoje
    > piorka... (i tu tez kiedys ktos mu je pewnie przytnie)
    >
    > Pozdro
    >
    > Maseł
    Ty na pewno nie nic nie przytniesz. Za cienki bolek jesteś.

  • 20. Data: 2009-04-08 06:56:41
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
    > Ty na pewno nie nic nie przytniesz. Za cienki bolek jesteś.

    Mozliwe - po prostu nie zabija sie nomen omenk "kogutka" z ktorego sa
    niezle jajca...

    I tym wielkanocnym pozdrowieniem koncze ten watek.

    Pozdro

    Maseł