  • 351. Data: 2012-05-16 13:46:05
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:jovth3$83r$1@mx1.internetia.pl...
    > Dnia 2012-05-16 10:20, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > W Vectrze z 2007 - jest to też w Insigni z 2011, więc raczej nie mumia :)
    > Instrukcja Vectry C strona 68.
    > Domykania rzeczywiście nie ma, ale w Vectrze miałem to zrobione poprzez
    > funkcję alarmu - w Insigni niestety już czegoś takiego nie ma :(

    Zaraz ide na parking, to sprawdze - i w dzialaniu i w instrukcji.

    --
    Axel

  • 352. Data: 2012-05-16 13:55:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 09:33:03 +0100, kamil napisał(a):

    > Wiesz, nie każdy CB ma w samochodzie, telefon jednak częściej.

    Nie każdy telefon ma na sobie nawigację :P

    --
    ___________ (R)

  • 353. Data: 2012-05-16 13:56:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 09:34:03 +0100, kamil napisał(a):

    > Ludzie stracili też umiejętność polowania nocą, garbowania skór na buty,
    > powożenia furmanką, oporządzania konia i zbierania w lesie ziół na bóle
    > w krzyżu..

    Istotnie. I nieraz to sie odbija na tych ludziach. Umiejetności rzadko
    przydatne okazuja sie nie raz kluczowe. Niekiedy - do przeżycia.

    --
    ___________ (R)

  • 354. Data: 2012-05-16 13:57:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 11:13:11 +0200, Axel napisał(a):

    > "Przelot przez row" okazal sie (po dlugich dywagacjach) wjechaniem do
    > rowu...

    Mhm. Czyli jesli masz stan początkowy 'auto na jezdni', a końcowy 'auto na
    polu', a między jezdnią, a polem jest rów, to jest to 'wjazd do rowu'?

    --
    ___________ (R)

  • 355. Data: 2012-05-16 13:59:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 10:16:36 +0200, Axel napisał(a):

    > Na autostradzie akurat zajmuje to dlugo i nalezy wlaczyc na dluzej kierunki.
    > A miescie na zmiane pasa wystarcza 2 sekundy. W polowie tego manewru jest 3.
    > mrugniecie - nastepne jest niepotrzebne.

    Czyli zamiar został zasygnalizowany az jednym mrugnięciem?

    Poza tym nagraj taki manewr dwusekundowy :D

    > To w czym w koncu PRZESZKADZA to potrojne mrugniecie (poza podziekowaniem)
    > ????
    W tym, że jest niepotrzebne, bo do zgodnego z przepisami sygnalizowania
    zamiaru i wykonania manewru jest niewystarczające, a przeszkadza. Poza tym
    dzieki takiemu rozwiązaniu durnie myslące tak, jak Ty sygnalizuja własnie
    manewr, a nie jego zamiar.

    --
    ___________ (R)

  • 356. Data: 2012-05-16 13:59:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 12:55, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie każdy telefon ma na sobie nawigację :P

    Jeśli do telefonów podejście masz jak do samochodów, to twój pewnie
    nawet SMSów nie obsługuje. Jakoś to przeżyjemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 357. Data: 2012-05-16 14:00:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 12:56, Adam Płaszczyca wrote:

    > Istotnie. I nieraz to sie odbija na tych ludziach. Umiejetności rzadko
    > przydatne okazuja sie nie raz kluczowe. Niekiedy - do przeżycia.

    Adam, nie pij tyle od rana.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 358. Data: 2012-05-16 15:19:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 12:59:48 +0100, kamil napisał(a):

    > Jeśli do telefonów podejście masz jak do samochodów, to twój pewnie
    > nawet SMSów nie obsługuje. Jakoś to przeżyjemy.

    Telefon słuzy do rozmów :D

    --
    ___________ (R)

  • 359. Data: 2012-05-16 15:20:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 13:44:01 +0200, Axel napisał(a):

    > No wlasnie tak przypuszczam... ale poniewaz znam klamstwa i wykrety Adasia
    > od kilkunastu lat na pms-ie, to upierdliwy jestem :-)

    Znasz jedynie swoje wyobrażenia :D

    --
    ___________ (R)

  • 360. Data: 2012-05-16 15:22:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/05/2012 14:19, Adam Płaszczyca wrote:

    > Telefon słuzy do rozmów :D

    No widzisz, a internet do wymiany informacji z innymi instytucjami
    naukowymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil