  • 231. Data: 2012-05-15 13:06:09
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 10:07, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:joqhsu$2d3m$...@n...ipartners.pl...

    > A Arabowie żony leją i nie pozwalają im wychodzić z domu bez męskiego
    > towarzystwa.
    > Chcesz francuskich zwyczajów, to się tam przeprowadź, jak na razie
    > jesteś w Polsce i musisz przestrzegać tutaj obowiązujących.
    > A wśród nich nie ma bezkarnego obstukiwania cudzych pojazdów.

    :D

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 232. Data: 2012-05-15 13:08:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 16:45, Dysiek wrote:

    > Rozwala mnie jak Anglicy mowiac mushrooms mysla o pieczarkach :D

    Anglicy po prostu nie pamiętają już takiej biedy, że cała wieś łaziła o
    5 rano po lesie żeby coś do jedzenia znaleźć. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 233. Data: 2012-05-15 13:09:46
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 23:33, Adam Płaszczyca wrote:

    > Widzisz, fajnie móc dojechac, jak navi padnie. Ja potrafię,a Ty wtedy nie
    > masz w dupie, tylko w niej jsteś.

    Rozumiem, że według Twojego ograniczonego światopoglądu każdy
    korzystający z nawigacji automatycznie zapomina, jak czytać mapę
    upchniętą gdzieś w bagażniku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 234. Data: 2012-05-15 13:11:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 21:53, J.F. wrote:

    > No nie, wypadek nie, rannych nie bylo, nawet kolizja nie bardzo mozna to
    > nazwac :-) Ale to juz stara sprawa - dwa lata, trzy ?
    >
    > Ot pewnego zimowego dnia, jadac z predkoscia dopasowana do warunkow, i
    > wyprzedzajac jakies cioty w kapeluszach, zapomnial ze nie jedzie ukochana
    > granada, i przedni naped go zaskoczyl :-)

    Bez sensu, czterech metrów nawet na hamowanie nie miał?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 235. Data: 2012-05-15 13:14:30
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Mirek Ptak wrote:

    > Prawie na pewno da się to (samemu) przeprogramować w kompie, tak jak
    > np. ryglowanie drzwi po ruszeniu - trzeba by w instrukcję zerknąć.

    A odryglowuja sie po pociagnieciu za klamke wewnetrzna?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 236. Data: 2012-05-15 13:23:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > A Arabowie żony leją i nie pozwalają im wychodzić z domu bez męskiego
    > towarzystwa.

    Pozwalają o ile są w towarzystwie innych kobiet ... :)

  • 237. Data: 2012-05-15 13:51:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-15 12:05, *Marek Dyjor* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > ponadto automat sam sobie ustala wydajność dmuchawy, wrzuca nadmuch
    > tylko na szyby po starcie auta jak jest zimny silnik itp droben acz
    > przydatne sprawy.
    >
    > Mój robi dokładnei to co sobie myślałem że powinien robić gdy nie miałem
    > automatycznej klimy.

    U mnie nadużywa obiegu zamkniętego. Niby ma czujnik wilgotności, ale nie
    ufam temu zbytnio i wyłączam to z palca ;) - reszta lata w automacie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 238. Data: 2012-05-15 13:53:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-15 13:14, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A odryglowuja sie po pociagnieciu za klamke wewnetrzna?

    W Insigni tak, w Vectrze chyba nie (już nie pamiętam).

  • 239. Data: 2012-05-15 14:04:29
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > I rozumiem masz zawsze ustawione 20st, nieważne czy na dworze jest 15
    > czy 30st.

    Dokladnie tak. Po co mam przestawiac?

    --
    Axel

  • 240. Data: 2012-05-15 14:08:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

    Tuesday, May 15, 2012, 2:04:29 PM, you wrote:

    > Dokladnie tak. Po co mam przestawiac?

    Po to, zeby przy upale na zewnątrz nie załatwić sobie i pasażerom na
    amen dróg oddechowych - 20 stopni przy 30+ na zewnątrz to samobójstwo.

    --
    Best regards,
    RoMan