  • 221. Data: 2012-05-15 00:36:45
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 11:15:15 +0200, Axel napisał(a):

    > Do sygnalizacji zmiany pasa - idealne. W niczym poza podziekowaniem nie
    > przeszkadza.

    Tak - do sygnalizacji ZMIANY. A nie do sygnalizowania zgodnie z przepisami
    - czyli ZAMIARU zmiany pasa.

    --
    ___________ (R)

  • 222. Data: 2012-05-15 00:37:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 08:39:34 +0100, Hants napisał(a):

    > Nie mam tego w aucie, ale do sygnalizowania zmiany pasa na pustawej
    > autostradzie wydaje mi się to idealne.

    Tak, do sygnalizowania zmiany pasa. Nie zaś do sygnalizowania zamiaru.

    --
    ___________ (R)

  • 223. Data: 2012-05-15 02:24:18
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Jeśli nie kupiłeś auta jako nowe w salonie, to zajrzyj. W
    > podgrzewanych lusterkach są najczęściej głupie konektorki, które
    > lubią śniedzieć. I potem lusterko nie grzeje ani trochę.

    Wlasnie nawet nie moge sobie przypomniec czy w ogloszeniu bylo cos o
    podgrzewanych lusterkach. Przy pierwszych ogledzinach stwierdzilem ze w
    tym egz. nie ma i juz.

    Zajrzalbym, ale troche boje sie, ze pourywam zaczepy i bedzie tak
    http://farm6.staticflickr.com/5023/5611768051_c71367
    b10d_z.jpg ;>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 224. Data: 2012-05-15 05:54:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-15 00:35, Adam Płaszczyca wrote:

    > Cóz, jednak umiejątnośc bezpiecznej ucieczki bez narazania innych, a nie
    > walenie naczołówke jest dośc cenna.

    A nie mówiłem;) Zwłaszcza na A4;)

    Shrek.

  • 225. Data: 2012-05-15 07:57:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-14 20:44, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > I o ile lubie kierunkowskazy w VC, to ten patent z blokada bagaznika
    > mnie wpienia.
    > Lepiej mam rozwiazane w Stilo - bagaznik blokuje/odblokowuje sie razem
    > z drzwiami. (przycisk na konsoli lub pilocie tez jest)

    Prawie na pewno da się to (samemu) przeprogramować w kompie, tak jak np.
    ryglowanie drzwi po ruszeniu - trzeba by w instrukcję zerknąć.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 226. Data: 2012-05-15 11:42:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Mon, 14 May 2012 11:12:03 +0100, kamil wrote:

    > Po co się oglądać? Prawdziwy macho rozsiewa na drodze taką aurę, że nikt
    > nie odważy się wyprzedzić, nawet jeśli jakimś cudem dogoni mistrza
    > kierownicy!

    A jak sra to słońce zachodzi.

    --
    pozdro

  • 227. Data: 2012-05-15 11:51:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 May 2012 12:57:18 +0200, w
    <4faf9392$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <g...@e...pl>
    napisał(-a):

    > Jesli sobie wmowisz, ze jest, to jest.

    Nie, tak właśnie jest. Tak używam "automata". Temperatura ustawiana na minimum,
    reguluję tylko prędkością.

  • 228. Data: 2012-05-15 11:53:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 May 2012 13:33:39 +0200, w <joo66a$jr1$1@news.task.gda.pl>, "Marek
    Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > że nie musisz kręcić...

    I rozumiem masz zawsze ustawione 20st, nieważne czy na dworze jest 15 czy 30st.

  • 229. Data: 2012-05-15 11:59:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:
    > Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał w wiadomości
    > J.F., Sun, 13 May 2012 19:53:28 +0200, pl.misc.samochody:

    > Mowienie to jakies 1% stopnia trudnosci rozumienia.
    > W samochodzie moze nawet 0.1%, jesli to jest zbior okreslonych
    > komunikatow, a nie synteza.

    > No wlasnie - czyli do nawigacji sie nie nadaje, a po co innego gadac
    > do auta ? :-)

    a jak jedziesz w długą trasę to z kimś równie mądrym nie jest przyjemnei
    pogadać. ?

  • 230. Data: 2012-05-15 12:05:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > I rozumiem masz zawsze ustawione 20st, nieważne czy na dworze jest 15
    > czy 30st.

    a może mam 23 ustawione? :)

    przy normalnej klimie musisz co jakis czas korygowac bo albo robic sie za
    ciepłeo albo za zimno.

    ponadto automat sam sobie ustala wydajność dmuchawy, wrzuca nadmuch tylko na
    szyby po starcie auta jak jest zimny silnik itp droben acz przydatne sprawy.

    Mój robi dokładnei to co sobie myślałem że powinien robić gdy nie miałem
    automatycznej klimy.