  • 151. Data: 2012-05-14 11:16:51
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 10:15, Axel wrote:
    > "Adam Płaszczyca"<t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Do sygnalizacji zmiany pasa - idealne. W niczym poza podziekowaniem nie
    > przeszkadza.

    Kwestia implementacji, ostatnio miałem to w jakimś golfie i po
    mrugnięciu szybko w jedną i drugą stronę orientował się o co chodzi i
    mrugał tylko raz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 152. Data: 2012-05-14 11:18:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/05/2012 23:16, yabba wrote:
    > Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Użyteczne:
    >
    > - podgrzewane lusterka.
    >
    > - klimatyzacja
    >
    > - centralny zamek

    Ale to żaden "bajer", a już na pewno nie po 2000 roku..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 153. Data: 2012-05-14 11:18:52
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-14 11:08, J.F pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w
    >
    > Ja po takim delikatnym przesuwaniu mam zderzak polamany :-(

    Na pewno nie po "takim delikatnym" jak moje :)

    No dobra, chyba jasne że trolluję :) do sciany się przysuwam jeśli muszę, do innych
    samochodów
    starm się nie, ale jak się zdarzyło czasem, to sprawdzałem i nie stwierdziłem
    kompletnie żadnych śladów.
    Dlatego nie ma co demonizować. Sam dostałem kilka razy naprawdę mocno odczuwalne
    strzały (bez porównania
    z dosunięciem się) w zderzaki - i dalej są całe i nic lub prawie nic nie widać.

  • 154. Data: 2012-05-14 11:24:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-14 11:11, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > A to zupelnie co innego. Aczkolwiek i otwieranie zamka bagaznika z pilota
    > czasem sie przydaje - jezdzilem kiedys Fiatem Punto Grande (z wypozyczalni),
    > gdzie jedyna metoda odblokowania bagaznika bylo nacisniecie klawisza
    > polozonego na srodku konsoli srodkowej.

    Astry III i IV sedan mają tak też niestety - niestety, bo nie wszystkie
    wersje mają klawisz z konsoli powtórzony na pilocie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 155. Data: 2012-05-14 11:34:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/05/2012 20:10, Adam Płaszczyca wrote:

    > Istotnie, ABS powoduje zanikanie takiego odruchu. jednak akurat ABS jest
    > jednym z tych systemów, które postrzegam jako pomagające.
    > Nawigacja istotnie, powoduje, że ludzie tracą umiejętność orientacji w
    > terenie.

    A ty z rodziną na wakacje jeździsz na wakacje, czy podchody harcerskie?
    Bo ja, generalnie mówiąc, w dupie mam orientowanie się w drodze do
    hotelu w terenie, którego więcej na oczy nie zobaczę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 156. Data: 2012-05-14 11:35:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 13 May 2012 17:09:54 +0200,
    DoQ <p...@g...com> screamed:

    > Dokładnie. ABS i klimatyzacja to wynalazek i przedłużacz dla mięczaków.

    I wspomaganie kierownicy... dla mięczaków, którym nie starczy sił na
    machanie kierownicą.
    Tak samo lusterka... prawdziwi faceci potrafią obejrzeć się za siebie.
    Tylko mientkie psity używają lusterek...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 11:34:18 user up 13168 days, 23:29, 1 user, load average: 0.43, 0.98, 0.59 ]

    Practice makes pregnant.

  • 157. Data: 2012-05-14 11:57:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AL nabazgrał(a):

    > a ja lubie i tylne - zwlaszcza do szybkiego przewietrzenia auta po dlugim
    > staniu na sloncu.

    Przydają się też jak masz dziecko, czasami dzieciak potrafi mi się bawić
    szybą i nie domknąć :)

  • 158. Data: 2012-05-14 11:59:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 10:57, Chris wrote:
    > AL nabazgrał(a):

    > Przydają się też jak masz dziecko, czasami dzieciak potrafi mi się bawić
    > szybą i nie domknąć :)

    Blokady nie masz? :)

    Z mniejszym tym bardziej się przydaje, bo sam nie dosięgnie żeby otworzyć..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 159. Data: 2012-05-14 12:05:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Blokady nie masz? :)

    Na korbkę :) w Hondzie miałem 4 x elekrtryczne ale w Volvo już mam tylko
    przód (nie pomyślałem jak kupowałem)

    > Z mniejszym tym bardziej się przydaje, bo sam nie dosięgnie żeby
    > otworzyć..

    Na drzwi mam blokadę ale nie na szyby, jedynie pomaga uwaga słowna :)

  • 160. Data: 2012-05-14 12:08:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/05/2012 11:05, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > Na korbkę :) w Hondzie miałem 4 x elekrtryczne ale w Volvo już mam tylko
    > przód (nie pomyślałem jak kupowałem)

    A chyba że tak. Teraz każdy samochód kupuje pod kątem dzieciaka, czyli
    4x szyby obowiązkowo. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil