  • 141. Data: 2012-05-14 10:31:31
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F., Sun, 13 May 2012 19:53:28 +0200, pl.misc.samochody:

    > Kwestia klientow na nowe auta.
    > Jak znow bedziemy kupowac milion w salonach, to sie polski pojawi.

    AFAIK, Ford mówi, że jego gadające auta (na przykład z Blaupunktem NX)
    sprzedawane _z salonów_ w Polsce gadają i rozumieją po polsku.
    A jeśli chodzi o angielski to rozumie bardzo dobrze w zasadzie wszystko
    poza podawaniem nazwy miasta do nawigacji (powiadam mu: "Navigate to
    Katowice", a on wywala pytanie, czy chodziło mi o Kolonię... ;-)). Tylko
    komend trzeba się nauczyć.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 142. Data: 2012-05-14 10:32:11
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marek Dyjor, Sun, 13 May 2012 18:39:38 +0200, pl.misc.samochody:

    Hint: v

  • 143. Data: 2012-05-14 10:32:16
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Hint: http://so.pwn.pl/lista.php?co=tylnia

  • 144. Data: 2012-05-14 11:02:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał w wiadomości
> [...]

    >NX)
    >sprzedawane _z salonów_ w Polsce gadają i rozumieją po polsku.

    Mowienie to jakies 1% stopnia trudnosci rozumienia.
    W samochodzie moze nawet 0.1%, jesli to jest zbior okreslonych
    komunikatow, a nie synteza.

> [...]
    >poza podawaniem nazwy miasta do nawigacji (powiadam mu: "Navigate to
    >Katowice", a on wywala pytanie, czy chodziło mi o Kolonię... ;-)).

    No wlasnie - czyli do nawigacji sie nie nadaje, a po co innego gadac
    do auta ? :-)

    J.

  • 145. Data: 2012-05-14 11:05:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-14 09:39, Marek Dyjor pisze:

    > genialny pomysł ;-)

    Francuzi, Włosi dawno na niego wpadli. Tylko oni robią to mniej delikatnie niż ja.

  • 146. Data: 2012-05-14 11:07:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:joqhsu$2d3m$...@n...ipartners.pl...

    > Francuzi, Włosi dawno na niego wpadli. Tylko oni robią to mniej delikatnie
    > niż ja.

    A Arabowie żony leją i nie pozwalają im wychodzić z domu bez męskiego
    towarzystwa.
    Chcesz francuskich zwyczajów, to się tam przeprowadź, jak na razie jesteś w
    Polsce i musisz przestrzegać tutaj obowiązujących.
    A wśród nich nie ma bezkarnego obstukiwania cudzych pojazdów.

  • 147. Data: 2012-05-14 11:08:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w
> [...]
    >dojechał.
    >Jeśli to nie ściana tylko inny samochód, cofam ze 2 cm żeby nikt nie

    Ja po takim delikatnym przesuwaniu mam zderzak polamany :-(

    J.

  • 148. Data: 2012-05-14 11:10:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-14 09:43, Cavallino pisze:

    > Trafisz w końcu na kogoś, kto zauważy, że obiłeś mu auto swoim złomem.

    "Obiłeś"? Bzdura. Nawet 10x mocniejsze walnięcie zostawia slady dostrzegalne głównie
    lupą.

    > Jak raz zapłacisz, to odechce Ci się demolowania cudzej własności.

    "Demolowanie" kolejne mocne słowo. Trzeba udowodnić. "Zapłacisz" - chyba na zasadzie
    bejsbola, tzn. "teraz mi za to zapłacisz, śmieciu" ;) Ale wypacykowane BMW omijam.

  • 149. Data: 2012-05-14 11:11:54
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Przydatne jak masz brudny samochód i/lub zajęte ręce. (mam na myśli
    > otwieranie klapy z pilota, a nie samego zamka)

    A to zupelnie co innego. Aczkolwiek i otwieranie zamka bagaznika z pilota
    czasem sie przydaje - jezdzilem kiedys Fiatem Punto Grande (z wypozyczalni),
    gdzie jedyna metoda odblokowania bagaznika bylo nacisniecie klawisza
    polozonego na srodku konsoli srodkowej. Wiec, zeby wlozyc np. zakupy,
    musialem je postawic przed bagaznikiem, otworzyc drzwi i praktycznie wsiasc
    do auta, nacisnac klawisz, wyjsc i pojsc do bagaznika, zlapac za brudna
    krawedz bagaznika (brak klamki) i otworzyc bagaznik.

    Podoba mi sie za to system otwierania klapy bagaznika (silownikiem) przez
    'pomachanie' stopa pod zderzakiem - oczywiscie w polaczeniu z systemem
    rozpoznajacym, ze w poblizu samochodu znalazl sie klucz. Wtedy mozna nawet
    telewizor crt wstawic bez dotykania samochodu :-)

    --
    Axel

  • 150. Data: 2012-05-14 11:15:15
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Bardzo wygodne do czego? Do zasygnalizowania zamiaru wykonania manewru za
    > krótkie, a do reszty - przeszkadzające.

    Do sygnalizacji zmiany pasa - idealne. W niczym poza podziekowaniem nie
    przeszkadza.

    --
    Axel