    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Date: Wed, 16 May 2012 16:29:34 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    <jop6jc$ium$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VrHmP$19R@mike.oldfield.org.pl>
    <joqif1$7s1$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vrxbh$1A0@mike.oldfield.org.pl>
    <jou3d2$ek6$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VsT7H$1Av@mike.oldfield.org.pl>
    <jovnp6$53l$1@inews.gazeta.pl> <jovpa1$94i$1@inews.gazeta.pl>
    <jovr7e$e7p$1@inews.gazeta.pl> <jovrbr$e96$1@inews.gazeta.pl>
    <jp03u4$8a4$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Vsx8n$1Bg@mike.oldfield.org.pl>
    <jp0bs5$306$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2012 15:58:55 +0200, Axel napisał(a):

    > To w czym przeszkadza potrojne mrugniecie kierunkowskazow? :-P

    Napisałem już - nie jest pomocne, bo za krótkie, wychowuje za to tumanów,
    którzy uważają, że trzy mrugnięcia to wystarcza, bo tak producent
    przewidział.
    natomiast przeszkadzają w zaprzestaniu sygnalizowania zamiaru, kiedy po
    pierwszym mrugnięciu kierujący zdecydował, że wycofa się z manewru i tym
    samym wprowadzają w bład innych uzytkowników.
    Sytuacja banalna - jedzie taki z wymuszonym mruganiem na prawym pasie
    autostrady, chce wyprzedzić, włacza kierunkowskaz, bo wydaje mu sie, że ma
    wolne, orientuje się wówczas, że jednak pojazd na lewym zbliża się dość
    szybko i zmiana pasa zmusiłaby go do hamowania, więc... No własnie -
    normalnie wyłacza kierunkowskaz, ale tu nie, musi omrugac swoje. A kierowca
    na lewym nie wie, czy gość wyjedzie mu, czy nie, więc profilaktycznie
    hamuje.

    No ale przeciez to nie Twój problem, tylko tego na lewym, więc nie weźmiesz
    go pod uwagę.

    --