  • Data: 2012-05-15 15:53:12
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-05-15 15:06, kamil pisze:

    >Dojeżdżam do klienta, który mieszka gdzieś na zadupiu. Chcę wrócić i
    >potrzebuję raptem wyznaczyć sobie trasę 1-2 km do głównej drogi,
    >dalej sobie poradzę. Ty będziesz stukał w smartfona a ja już dawno
    >będę w domu.

    Prawdopodobnie zly przyklad - jak to jest zadupie, to nie bedziesz
    mial na mapie :-)

    Poza tym dojechales do glownej, trase znasz, nawigacja jest ci
    potrzebna jak pusta butelka ... a tu nagle wypadek, korek, czy w radiu
    mowia ze droga zablokowana. I kolega ma juz w telefon wpisane, a ty
    dopiero musisz stawac, kabelka szukac, podlaczac, wklepywac. A czas
    leci i korek sie wydluza :-)

    No i jego byc moze sama sobie znalazla ten korek i poprowadzila inna
    droga, a ty stoisz i nie wiesz co sie dzieje :-)

    Oczywiscie to odmozdza - jechac jak nawigacja kaze i nie miec pojecia
    dlaczego tak :-)

    J.