  • Data: 2012-05-15 16:19:51
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-13 22:46, Cavallino pisze:

    > No właśnie nie.
    > Absolutnie nie odpowiada mi dmuchanie niektórymi wylotami i to ja
    > decyduję którymi ma nie dmuchać (np. zawsze wyłączam wszystkie nawiewy
    > na twarz, klatkę piersiową i tego typu kretyńskie pomysły).
    > Oczywiście mówię o chłodzeniu, klimy nie używam kiedy nie jest to
    > niezbędne, czyli np. poniżej 20 stopni.

    A ja wolę brak klimy, odpowiednio otwierając okna mogę sobie wszystko
    tak wyregulować jakbym chciał.

    > A mi wiał.

    A u mnie można otworzyć tylko boczne okno, przednie się nie otwiera więc
    mi na twarz nic nie wieje.

    > Wybacz, ale to nie moja wina, że producenci sprzedają samochody ze złymi
    > klimatronikami.

    Najlepsze są samochody z szybami na korbkę wówczas można sobie wszystko
    precyzyjnie ustawić. Szyby elektryczne nie dają już takiej kontroli.

    > O ile dobrze pamiętam, to w Megane trzeba było, często zapominał które
    > nawiewy miały być wyłączone.
    > Wolę więc mechaniczne przełączniki, im mniej elektroniki w aucie, tym
    > lepiej.

    A widzisz, ja jak otworzę sobie szyby na korbkę, to same się nie
    zamykają, więc jak wsiądę znowu to mam zapamiętane poprzednie ustawienia.

    A.