  • Data: 2012-05-15 15:51:25
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/05/2012 14:27, J.F wrote:
    > Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    >
    > He he - pokaze. wpisz sobie trasie z Opola do Poznania.
    > AOW juz jest, ale z niej nie korzysta :-)
    >
    > I nawet wiem dlaczego - zapomnieli paru kluczowych jezdni na
    > skrzyzowaniu z A4 :-)

    > Kiedy troche tak to jest, popatrz - masz nawigacje, mowi ci prawo, lewo,
    > doprowadzila do hotelu na ostatnim zadupiu - i nawet sie nie
    > zainteresowales ktoredy pojechales ani bedziesz jechal.

    A dlaczego miałbym się tym interesować? Ustawiam sobie punkty po drodze,
    które chcę odwiedzić i tyle, a na dywagacje czy dojadę tam drogą B384
    czy B192 szkoda mi życia.

    O funkcjonalności typu "znajdź mi chińską restaurację na trasie" oraz
    "tam były takie fajne wodospady, może zajedziemy" nie warto nawet
    wspominać, przecież ma to każda papierowa mapa. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net