  • Data: 2012-05-15 15:27:06
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 15/05/2012 14:19, J.F wrote:
> [...]

    He he - pokaze. wpisz sobie trasie z Opola do Poznania.
    AOW juz jest, ale z niej nie korzysta :-)

    I nawet wiem dlaczego - zapomnieli paru kluczowych jezdni na
    skrzyzowaniu z A4 :-)

    >Myślenia nic nie zastąpi, ale śmieszy mnie wmawianie ludziom, że
    >myśleć przestali korzystając z udogodnień.

    Kiedy troche tak to jest, popatrz - masz nawigacje, mowi ci prawo,
    lewo, doprowadzila do hotelu na ostatnim zadupiu - i nawet sie nie
    zainteresowales ktoredy pojechales ani bedziesz jechal.

    J.