  • 131. Data: 2012-05-14 09:09:03
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-13 20:15, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ano. Czasmi jeżdżę Vectrą C i też mnie to irytuje.

    Cieniasy :) - żałuję, że Opel się z tego wycofał
    Poza tym Hants pisał o czymś innym - lekkie naciśnięcie dźwigni
    kierunkowskazów powoduje, że migają one trzy (zwykle) razy - występuje
    to już chyba we wszystkich nowych brykach i trochę utrudnia dziękowanie
    kierunkami na przemian.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 132. Data: 2012-05-14 09:09:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-13 22:46, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    >Bezsensowne za to jest powracanie
    > wajchy do poziomu po wlaczeniu kierunkow w VC. Dobrze, ze w Insigni z
    > tego zrezygnowali.

    Bardzo źle :)

  • 133. Data: 2012-05-14 09:31:45
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-13 16:10, to pisze:

    > Co do tylnych czujników to się nie zgadzam, w jednym aucie mam, w drugim
    > nie mam i tak naprawdę różnica polega tylko na tym, że w tym, w którym
    > są, da się dojechać na kilka cm od ściany.

    Bez żadnych czujników podjeżdżam na 0 cm.
    Po prostu delikatnie przesuwam się - gdy stanie, oznacza że już dojechał.
    Jeśli to nie ściana tylko inny samochód, cofam ze 2 cm żeby nikt nie plumkał.

  • 134. Data: 2012-05-14 09:39:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Bez żadnych czujników podjeżdżam na 0 cm.
    > Po prostu delikatnie przesuwam się - gdy stanie, oznacza że już
    > dojechał. Jeśli to nie ściana tylko inny samochód, cofam ze 2 cm żeby
    > nikt nie plumkał.

    genialny pomysł ;-)

  • 135. Data: 2012-05-14 09:39:34
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Wkurwiacz.

    Nie mam tego w aucie, ale do sygnalizowania zmiany pasa na pustawej
    autostradzie wydaje mi się to idealne.

  • 136. Data: 2012-05-14 09:41:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-13 21:47, to pisze:

    > Smacznego! Efekty widać. :>

    W większości krajów zachodu za niejadalne uchodzą wszelkie grzyby poza pieczarkami i
    grzybkami z Chin...
    Więc patrząc na Polaków mogą śmiało mówić "efekty widać" :>

  • 137. Data: 2012-05-14 09:43:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:joqcd2$2ame$...@n...ipartners.pl...

> [...]
    > Po prostu delikatnie przesuwam się - gdy stanie, oznacza że już dojechał.
    > Jeśli to nie ściana tylko inny samochód, cofam ze 2 cm żeby nikt nie

    Trafisz w końcu na kogoś, kto zauważy, że obiłeś mu auto swoim złomem.
    Jak raz zapłacisz, to odechce Ci się demolowania cudzej własności.

  • 138. Data: 2012-05-14 10:01:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:

    > Ja np. przez klimatyzację zapominam, że na zewnątrz może być +36 i
    > wysiadam w jesionce!

    grunt że nie w sosnowej ;-)

  • 139. Data: 2012-05-14 10:25:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-13 18:48, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:joo66a$jr1$...@n...task.gda.pl...

    > Musisz, chyba że ktoś nie ma żadnych wymogów.

    Albo masz sprawną.

    A.

  • 140. Data: 2012-05-14 10:31:31
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-13 19:19, Hants pisze:

    > Jak się nazywa taki myk, powodujący włączenie kierunków (na krótki okres
    > czasu) po lekkim pyknięciu wajchą kierunkowskazów?

    W Polsce oznaką słabości jest sygnalizowanie zmiany pasa, dlatego ten
    myk może mocno irytować.

    A.