  • 111. Data: 2012-05-13 22:46:02
    Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message
    news:2huvq7hsi40ubo6kh6246n9luchlbo40lc@4ax.com...

    > Ano. Czasmi jeżdżę Vectrą C i też mnie to irytuje.

    Eee tam - bardzo wygodne, tyle, ze nie da sie podziekowac kierunkowskazami
    (znaczy - da sie, ale wymaga stopera do obslugi wajchy). Dobrze, ze mam to
    teraz w obu autach, bo ciagle zapominalem, ze w aucie zony tylko raz mruga
    :-) Bezsensowne za to jest powracanie wajchy do poziomu po wlaczeniu
    kierunkow w VC. Dobrze, ze w Insigni z tego zrezygnowali.

    --
    Axel

  • 112. Data: 2012-05-13 22:46:09
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Przemodelowac? Ustawiasz temperature i koniec.

    No właśnie nie.
    Absolutnie nie odpowiada mi dmuchanie niektórymi wylotami i to ja decyduję
    którymi ma nie dmuchać (np. zawsze wyłączam wszystkie nawiewy na twarz,
    klatkę piersiową i tego typu kretyńskie pomysły).
    Oczywiście mówię o chłodzeniu, klimy nie używam kiedy nie jest to niezbędne,
    czyli np. poniżej 20 stopni.

    >Mozna oczywiscie wylaczyc z komputera poszczegolne nawiewy, ale to jest bez
    >sensu. I - co dla mnie najwazniejsze - system nie wieje zimnym powietrzem
    >w twarz (czego nie lubie),

    A mi wiał.

    >jak to robil kilkanascie lat temu Jaguar z automatyczna klima, ktorym
    >mialem okazje jezdzic.
    > Pojezdzij z dobrym klimatronikiem i zmienisz zdanie.

    Wybacz, ale to nie moja wina, że producenci sprzedają samochody ze złymi
    klimatronikami.

    > Nie. Najistotniejsze jest, ze po ustawieniu 20 stopni wlasciwie nie trzeba
    > nic zmieniac.

    O ile dobrze pamiętam, to w Megane trzeba było, często zapominał które
    nawiewy miały być wyłączone.
    Wolę więc mechaniczne przełączniki, im mniej elektroniki w aucie, tym
    lepiej.

  • 113. Data: 2012-05-13 22:47:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    " Michał" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Pytanie takie: jakie bajery w autach "po 2000" okazały się
    > użyteczne i chcielibyśmy je (dalej?) mieć a jakie nie bardzo ?

    Szosty bieg - bardzo uzyteczny :-)

    --
    Axel

  • 114. Data: 2012-05-13 23:06:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Z wiedzy.

    Dobrze się czujesz? ;)

  • 115. Data: 2012-05-13 23:06:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > P.S. Na Discovery lecialo Urban Challenge - te komputery sobie zaczynaja
    > juz radzic, a wrecz to bylo chyba dawniej, skoro juz sie staraja o prawo
    > jazdy.

    Jedno już chyba dostało. :>

  • 116. Data: 2012-05-13 23:06:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Tam mógłby, natomiast nie w przypadku obydwóch rowów.

    Dlaczego? ESP się wyłącza jak widzi rów?

  • 117. Data: 2012-05-13 23:12:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:46:02 +0200, Axel napisał(a):

    > Eee tam - bardzo wygodne, tyle, ze nie da sie podziekowac kierunkowskazami

    Bardzo wygodne do czego? Do zasygnalizowania zamiaru wykonania manewru za
    krótkie, a do reszty - przeszkadzające.

    --
    ___________ (R)

  • 118. Data: 2012-05-13 23:12:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:38:38 +0200, Axel napisał(a):

    > Przemodelowac? Ustawiasz temperature i koniec. Komputer sam ustawia sile w
    > poszczegolnych dyszach i temperature nadmuchu, tak zeby utrzymac zadana
    > temperature w aucie. Mozna oczywiscie wylaczyc z komputera poszczegolne

    Tak, oczywiście. tylko widzisz, komuter nie ma podłaczenia z najwazniejszym
    czujnikiem - czyli mną :D
    --
    ___________ (R)

  • 119. Data: 2012-05-13 23:17:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Tak, oczywiście. tylko widzisz, komuter nie ma podłaczenia z najwazniejszym
    > czujnikiem - czyli mną :D

    Jeszcze nie...
    :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 120. Data: 2012-05-13 23:23:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

> [...]
    > na twarz, klatkę piersiową i tego typu kretyńskie pomysły). Oczywiście
    > mówię o chłodzeniu, klimy nie używam kiedy nie jest to niezbędne, czyli

    W mojej klimatyzacji można to ustawić, a potem reguluje się tylko
    temperaturę i automat ją utrzymuje, a bezpośrednio w twarz nie dmucha.
    Zapewne nie słyszałeś o takich niesamowitych wynalazkach. :>