  • Data: 2012-05-14 17:44:27
    Temat: Re: Bajery w autach
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-14 11:10, Jakub Witkowski wrote:

    > "Obiłeś"? Bzdura. Nawet 10x mocniejsze walnięcie zostawia slady
    > dostrzegalne głównie lupą.

    Śmiej się. "Kolega" zobaczył, że na parkingu ktoś zaparkował za blisko
    niego. Nazwał go "cwelem jebanym śmieciem" - trochę patrzyłem na niego
    jak na debila, bo między dzwiami zostało jakieś 40cm - jak dla mnie
    norma. I wiesz co? Wkrótce doszedł do wniosku, że jak ktoś za blisko
    jego 10 letniego strucla stanął, to na pewno go drzwiami obił. Jak
    pomyślał tak poszedł sprawdzić i rzeczywiście znalazł - w odwecie mu
    szyby poopluwał. Potem pokazywał, ja tam nie widziałem, ale podobno pod
    słońce widać. Niektórzy ludzie są popierdoleni na punkcie swoich
    szpachelwagenów:P

    Shrek.