  • 1. Data: 2011-03-14 21:45:58
    Temat: Bagaznik na rowery
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Poradzcie jaki kupic bagaznik na 2 rowery?

    Pacjent to VW Sharan, bez haka, z relingami.

    Kupic dachowy czy na klape? Ktory zapewni lepsza ekonomie i wygode na
    dluzsze dystanse?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-03-14 21:57:30
    Temat: Re: Bagaznik na rowery
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-14 21:45, RadekNet pisze:
    > Poradzcie jaki kupic bagaznik na 2 rowery?
    >
    > Pacjent to VW Sharan, bez haka, z relingami.
    >
    > Kupic dachowy czy na klape? Ktory zapewni lepsza ekonomie i wygode na
    > dluzsze dystanse?

    Litości - p.m.s.bagazniki-rowerowe.

  • 3. Data: 2011-03-14 21:59:40
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 14.03.2011 21:57, Artur Maśląg pisze:

    > Litości - p.m.s.bagazniki-rowerowe.

    Ty, wez sie odczep. Jak nie masz nic madrego do powiedzenia kolejny raz
    pod moim postem to po prostu zamilcz.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-03-14 22:14:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-14 21:59, RadekNet pisze:

    > Ty, wez sie odczep. Jak nie masz nic madrego do powiedzenia kolejny raz
    > pod moim postem to po prostu zamilcz.

    LOL - skup się może na lekturze pms z ostatniego tygodnia, a nie
    strzelaj na ślepo agresją :)

  • 5. Data: 2011-03-14 22:18:10
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    8 marca zdaje sie byl watek o tym

    sz.

  • 6. Data: 2011-03-14 22:20:01
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 14.03.2011 22:14, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - skup się może na lekturze pms z ostatniego tygodnia, a nie
    > strzelaj na ślepo agresją :)

    Nie agresja tylko zirytowaniem - drugi raz dzis wstrzeliles sie w mojego
    posta z nic niewnoszacym komentarzem. Grupe czytam codziennie i ... nie
    trafilem na watek o bagaznikach.
    Jesli taki watek byl 8 marca to zwracam honor i przepraszam Cie. Po za
    tym - w czym problem, skoro flejmy o fotoradarach tocza sie codziennie
    na setki postow, to co szkodzi jeden watek wiecej o bagaznikach.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2011-03-15 08:04:03
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 03/14/2011 09:45 PM, RadekNet wrote:
    > Poradzcie jaki kupic bagaznik na 2 rowery?
    >
    > Pacjent to VW Sharan, bez haka, z relingami.
    >
    > Kupic dachowy czy na klape? Ktory zapewni lepsza ekonomie i wygode na
    > dluzsze dystanse?

    Załóż hak i na hak :)
    Najlepsza wygoda i ekonomia.

    W Sharanie rowery na haku będą niemal całkowicie schowane w cieniu
    aerodynamicznym auta. Z 3 rowerami na bagażniku na haku spalanie wzrosło
    mi o jakieś 0,5 - 1 litr na trasie.

  • 8. Data: 2011-03-15 08:43:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-14 22:20, RadekNet pisze:
    (...)
    > Nie agresja tylko zirytowaniem - drugi raz dzis wstrzeliles sie w mojego
    > posta z nic niewnoszacym komentarzem.

    To Twoja interpretacja. Najpierw czytam apokaliptyczne opowieści o
    skutkach używania zimówek w lecie, za moment kolejne pytanie o
    temat wałkowany parę dni temu, to pozwalam sobie skomentować ironicznie
    - może ktoś jednak się zastanowi nad tym co wypisuje i zerknie choćby
    do archiwum z ostatniego miesiąca.

    > Grupe czytam codziennie i ... nie trafilem na watek o bagaznikach.

    To nie moja wina. Wujek Gugiel jednak twierdzi co innego.

    > Jesli taki watek byl 8 marca to zwracam honor i przepraszam Cie.

    Ty mnie nie przepraszaj tylko zerknij najpierw do archiwum na drugi
    raz.

    > Po za
    > tym - w czym problem, skoro flejmy o fotoradarach tocza sie codziennie
    > na setki postow, to co szkodzi jeden watek wiecej o bagaznikach.

    Z takim podejściem to życzę szczęścia.

    BTW - Twoje czartery trafiły na blacklistę.

  • 9. Data: 2011-03-15 17:08:48
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.03.2011 08:43, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > temat wałkowany parę dni temu, to pozwalm sobie skomentować ironicznie
    > - może ktoś jednak się zastanowi nad tym co wypisuje i zerknie choćby

    Kolejny, ktory chce dyskutowac z faktami? Przysnilo mi sie?

    > Ty mnie nie przepraszaj tylko zerknij najpierw do archiwum na drugi
    > raz.

    Wiesz, laski mi nie robisz, ze nie przyjmujesz.

    > Z takim podejściem to życzę szczęścia.

    Szczescie w zyciu potrzebne, Takoz i Tobie zycze.

    > BTW - Twoje czartery trafiły na blacklistę.

    Dzieki. Zauwazylem.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 10. Data: 2011-03-15 17:24:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello RadekNet,

    [...]

    > Wiesz, laski mi nie robisz, ze nie przyjmujesz.

    Takie teksty, to na pl.soc.seks

    [...]

    --
    Best regards,