  • Data: 2011-03-15 21:02:49
    Temat: Re: Bagaznik na rowery
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-15 18:15, Michał Baszyński pisze:
    (...)
    > a jak wygląda problem z tą zasłanianą tablicą? Coś się zmieniło ostatnio
    > w przepisach, czy dalej trzeba liczyć na wyrozumiałość Policji w razie
    > kontroli?

    Nic się nie zmieniło i tak szczerze to ciężko mówić o 'wyrozumiałości'
    - raczej bym to określił świadomością policjantów, bądź w szczególnych
    przypadkach ciekawością, ewentualnie strachem przed nieznanym.
    Z jednej strony zastanawia mnie brak rozwiązań (jakichkolwiek) w tej
    materii, choć z drugiej strony jeżeli lepiej podrobić podpis na
    zeznaniu podatkowym niż je złożyć elektronicznie to chyba nie ma się
    nad czym zastanawiać...