-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.
weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highw
inds-media.com!futter-mich.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
From: "Ghost" <n...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9...@g...com>
<c...@g...com>
<nre8rs$5l5$1@dont-email.me>
<57daaa7c$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
In-Reply-To: <f...@g...com>
Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
Date: Wed, 21 Sep 2016 14:39:42 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 13
Message-ID: <57e27f98$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
X-Trace: 1474461592 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 80.55.157.1:59902
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1678
X-Received-Body-CRC: 808974778
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588909
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ff850c4f-b631-48a4-b713-411421c9ad8a@go
oglegroups.com...
>Tak naprawde większość siły nosnej bierze się z tego że powietrze jest
>popychane w dół. Profil aerodynamiczny jest głównie po to aby zmniejszać
>opory.
>Troche siły nośnej daje. Ale relatywnie niedużo...
Gdyby było inaczej żaden samolot nie mógłby dłużej lecieć na plecach,
wiadomo ze akrobacyjne robią to bez trudu.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.16 15:00 Budzik
- 21.09.16 15:06 quent
- 21.09.16 15:11 quent
- 21.09.16 18:00 Budzik
- 21.09.16 20:19 quent
- 21.09.16 23:00 Budzik
- 04.10.16 09:15 RoMan Mandziejewicz
- 04.10.16 18:11 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=