  • 1. Data: 2010-08-22 19:12:47
    Temat: Bagażnik - Five Stars
    Od: Tomek398 <t...@g...com>

    Witam Wszystkich

    Planuję zakup bagażnika do Fazera 1000 firmy Five Stars. Zauważyłem że
    w ofercie są dwa rodzaje tych bagażników:

    http://tinyurl.com/349pguf

    1. Five Stars Topcase racks Classic
    2. Five Stars Delock Topcase racks

    Nie do końca rozumiem na czym polega różnica miedzy tymi wersjami.
    Będę bardzo wdzięczny za kilka słów wyjaśnień od osób bardziej
    obeznanych z tematem. Kwota jak za bagażnik jest niemała i nie
    chciałbym popełnić błędu kupując niewłaściwy bagażnik.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-08-22 20:26:41
    Temat: Re: Bagażnik - Five Stars
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tomek398 napisał(a):
> [...]
    >
    > 1. Five Stars Topcase racks Classic
    > 2. Five Stars Delock Topcase racks
    >
    > Nie do końca rozumiem na czym polega różnica miedzy tymi wersjami.

    Jedno uzupełnia drugie. Poz 1 to stelaż pod topcase, czyli kufer górny
    (centralny), poz 2 to stelaż pod kufry boczne. Trzeba by się wgłębić w
    instrukcje w pdf-ach czy ten pod topcase działa sam, czy tylko w
    połączeniu z bocznymi (mogą mu zapewniać punkty mocowania). Na pewno
    topcase jest praktyczniejszy na codzień, boczne zbytnio poszerzają
    motocykl i ciężko wtedy się przeciskać przez miasto.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-08-22 22:16:10
    Od: Tomek398 <t...@g...com>

    Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz.

    > Jedno uzupełnia drugie. Poz 1 to stelaż pod topcase, czyli kufer górny
    > (centralny), poz 2 to stelaż pod kufry boczne.

    No właśnie nie jestem przekonany że jest tak jak piszesz ponieważ
    stelaże pod kufry boczne opisane są jako:

    1. Five Stars Delock luggage racks: http://tinyurl.com/2fetz9f
    2. Five Stars luggage racks Classic: http://tinyurl.com/2a73vzv

    i też się różnią i nie za bardzo wiem czym. Jeden jest 'Delock', drugi
    to 'Classic'

    Zwróć proszę uwagę że obie pozycje podane w pierwszym moim poście mają
    w nazwie "Topcase racks" co sugeruje że oba służą do montażu kufra
    centralnego.

    Wygląda na to że oferują dwa rodzaje, zarówno stelaży pod kufer
    centralny jak i pod kufry boczne. Nie wiem tylko jaka jest między nimi
    różnica i który zamówić.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2010-08-23 06:46:30
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Przy tych "Delock" sa na zdjeciu jakies dziwne sruby mocujace, cos jakby
    zapinki. Moze tu tkwi tajemnica? Tzn. moze te Classic sa mocowane
    normalnie na srubach z nakretkani, a do tych Delock sa w komplecie
    jakies superbajerhipernowoczesneteflonkosmiczne zapinki umozliwiajace
    szybki demontaz stelazy, gdy ich nie potrzebujesz. Biorac pod uwage
    roznice w cenie i stopien zaufania do takich patentowych zapinek,
    bralbym Classic, ale po primo nie jestem pewien czy w tym tkwi roznica,
    po secundo, to Twoj wybor.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2010-08-23 08:25:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-22 21:12:47 +0200, Tomek398 <t...@g...com> said:

    > Planuję zakup bagażnika do Fazera 1000 firmy Five Stars.

    Twoich wątpliwości nie rozwieję, ale napiszę że ta firma ma u mnie
    krechę. W stelażu pod topkejsa Givi do Seven-Fifty zjebali kąt
    umieszczenia mocowań, dzięki czemu bagażnik, a co za tym idzie i kufer,
    były pochylone kilka stopni w dół - taki duperel, a irytujący, gdyż nie
    można było zostawić kufra z otwartą klapą, bo się sama zamykała. No i
    niektóre gwinty dość niechlujnie zrobione, ze 2 na dzień dobry klękły
    mimo dokręcania z wyczuciem. Biorąc pod uwagę cenę równą oryginałowi od
    Givi, brałbym tego ostatniego (ja się śpieszyłem i tylko FS był od
    ręki).

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-08-23 08:49:18
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-22 21:12, Tomek398 pisze:
    > Witam Wszystkich
    >
    > Planuję zakup bagażnika do Fazera 1000 firmy Five Stars. Zauważyłem że
    > w ofercie są dwa rodzaje tych bagażników:

    A nie myślałeś o czymś takim np.:
    http://www.motobagaz.pl/zestaw-kufra-centralnego-do-
    yamaha-fzs1000-fazer-0102-p-67.html

    (nie wiem który rocznik, ale mają AFAIK do wszystkich modeli)

    --
    duddits

  • 7. Data: 2010-08-23 08:54:33
    Od: Tomek398 <t...@g...com>

    > A nie myślałeś o czymś takim np.:http://www.motobagaz.pl/zestaw-kufra-centralnego
    -do-yamaha-fzs1000-fa...

    > (nie wiem który rocznik, ale mają AFAIK do wszystkich modeli)

    Dzięki za link. W tej chwili panuje kupić sam bagażnik i bardzo podoba
    mi się rurkowa konstrukcja Five Stars. Ten bagażnik jest mi potrzebny
    pod namiot i jeszcze kilka innych rzeczy. Z tego co się orientuje ten
    bagażnik Five Stars oferuje również możliwość przypięcia kufra co jest
    dla mnie bardzo ciekawą opcją na przyszłość. Na razie fundusze nie
    pozwalają mi na kupno całego zestawu.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2010-08-23 16:16:35
    Od: Tomek398 <t...@g...com>

    On Aug 23, 7:46 am, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote:
> [...]
    > jakies superbajerhipernowoczesneteflonkosmiczne zapinki umozliwiajace
    > szybki demontaz stelazy, gdy ich nie potrzebujesz.

    Wygląda na to że masz rację i chodzi właśnie o te zapinki, które służą
    do mocowania stelaża kufrów bocznych. Ponieważ nie zamierzam używać
    kufrów bocznych, nie zamierzam również kupować do nich stelaża,
    dlatego kupiłem stelaż górny (bagażnik) który był po prostu tańszy
    tzn. Delock. Jak tylko dostanę przesyłkę, okaże się czy dobrze
    zrobiłem.

    Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 9. Data: 2010-08-24 07:34:36
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tomek398 pisze:
> [...]
    >

    > Zwróć proszę uwagę że obie pozycje podane w pierwszym moim poście mają
    > w nazwie "Topcase racks" co sugeruje że oba służą do montażu kufra

    Fak tycznie. Zmęczony byłem i mi umknęło, sorry. Na szczęście koledzy
    poradzili.