  • 1. Data: 2010-08-22 14:04:00
    Temat: Jechali we trzech na motorze i zderzyli się z autobusem!
    Od: "- MarusC" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://nasygnale.pl/kat,1025345,title,Jechali-we-trz
    ech-na-motorze-i-zderzyli-sie-z-autobusem,wid,125912
    40,wiadomosc.html

    http://tinyurl.com/2uq9ljr

    Marek

    R1200GS

  • 2. Data: 2010-08-22 14:10:44
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-22 16:04, - MarusC pisze:
    > http://tinyurl.com/2uq9ljr

    No ale co? Wpisywać świeczki na wszelki wypadek, czy miasta, które
    popierają?

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2010-08-23 17:51:08
    Od: "Domino, Otwock." <z...@o...pl>

    Użytkownik "woohoo" napisał

    > No ale co? Wpisywać świeczki na wszelki wypadek, czy miasta, które
    > popierają?

    Ja popieram swieczki NGK z miasta Nagoya

    --
    Pozdro, D.
    desmoquattro

  • 4. Data: 2010-08-23 18:06:26
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-23 19:51, Domino, Otwock. pisze:
    > Ja popieram swieczki NGK z miasta Nagoya

    Nie mieli ostatnio Denso i kupiłem NGK "Made in France"...

    --
    wo_Ohoo!