  • 11. Data: 2013-03-13 09:00:56
    Temat: Re: Baba za kółkiem
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-13 08:08, spider pisze:

    > To się nazywa kernel panic ;)

    Raczej "guru meditation"...

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-03-13 09:30:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Mar 2013 23:29:13 +0100, R2r

    > Się dziwisz? Primo talent, secundo doświadczenie... ;-)

    Nie, podobno gotowanie to jej pasja. :))

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-03-13 10:03:13
    Od: Robson <r...@...pl>

    > znikają z pola rażenia. Instynkt przestraszonego zająca. Ciekawe czy
    > ktoś z was ma podobne spostrzeżenia.

    Ma. Sytuacja z dzisiaj: ulica po 2 pasy w każdym kierunku, ruch mizerny
    (znaczy mało samochodów). Kobieta jedzie lewym pasem, bo już za 5,5km
    będzie skręcać w lewo, może nie zdążyć zmienić pas. I jedzie 35km/h bo
    jedna ręka trzyma komórkę przy uchu.
    Inna sytuacja, właściwie tak zawsze będzie. Gdy kobieta jedzie lewym
    pasem a samochód przed nią zatrzyma się do skrętu w lewo, kobieta
    zatrzyma się zanim i będzie czekać aż ten pojedzie, żeby mogła dalej
    jechać prosto. Dwa manewry zmiany pasa, jeden po drugim nie wchodzi w
    grę, za trudne.

  • 14. Data: 2013-03-13 18:41:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:
> [...]
    > moich obserwacji wynika, że kobiety częściej zachowują się ... głupio.
    > Np. w 99% moich obserwacji, jak baba wymusi pierwszeństwo to zamiast
    > przyśpieszyć i zjecha, staje na środku i głupio się gapi w
    > nadjeżdżający pojazd. Dziś po raz kolejny wyjechało mi "coś" na
    > rondzie, oczywiście widzi że jadę i zamiast szybciej zjechać to coś
    > stanęło na środku i patrzy na mnie jak hamuje celem uniknięcia
    > kolizji. Oczywiście była to baba.. Mężczyźni w takich przypadkach
    > zwykle dają "ognia" i znikają z pola rażenia. Instynkt
    > przestraszonego zająca. Ciekawe czy ktoś z was ma podobne

    nie...

    mężczyźni zachoiwuja równie durnowato.

  • 15. Data: 2013-03-13 18:42:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robson wrote:

> [...]
    > zatrzyma się zanim i będzie czekać aż ten pojedzie, żeby mogła dalej
    > jechać prosto. Dwa manewry zmiany pasa, jeden po drugim nie wchodzi w

    dalczego jednak większośc debili z jdną komórką to faceci?

  • 16. Data: 2013-03-13 18:49:38
    Temat: Re: Baba za k??kiem
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-13 18:42, Marek Dyjor pisze:

    > dalczego jednak większośc debili z jdną komórką to faceci?

    Bo statystycznie większość kierowców to mężczyźni?

  • 17. Data: 2013-03-13 19:16:58
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-03-12 21:47, DoQ pisze:

    > Mówi się że kobiety prowadzą nieźle, często lepiej niż mężczyźni.

    To jest wniosek wyciągnięty przez żurnalistów i niezaspokojone baby.
    Wziął się z porównania ilości wypadków "męskich" i "żeńskich".
    Tylko ci nawiedzeni, w swoich obliczeniach nie uwzględnili proporcji
    kobiet i mężczyzn za kółkiem.

    Jest kłamstwo, wielkie kłamstwo i statystyka.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 18. Data: 2013-03-13 19:27:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 19:16, WW pisze:

> [...]
    > kobiet i mężczyzn za kółkiem.
    >
    > Jest kłamstwo, wielkie kłamstwo i statystyka.

    Jest jeszcze druga strona medalu - baby jeżdżą wolniej. Czyli
    bezpieczniej. Ale gorzej.

    Dzieci w samochodzikach na wesołym miasteczku jeżdżą bardzo bezpiecznie.
    Ale czy bardzo dobrze?

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-03-13 20:03:41
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    ja zawsze przed taka wjeżdżam i, puszczam gaz i zwalniam, zwalniam, nie
    rzadko do zera, i w 90% przypadków one się zatrzymują za mną i stoją jak
    cielaki

  • 20. Data: 2013-03-13 22:17:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Jest jeszcze druga strona medalu - baby jeżdżą wolniej. Czyli
    > bezpieczniej. Ale gorzej.

    bo za wolno? bo nie wyprzedzają na pasach i na trzeciego?

    > Dzieci w samochodzikach na wesołym miasteczku jeżdżą bardzo
    > bezpiecznie. Ale czy bardzo dobrze?

    ci co jeżdżą najlepiej trafiają na najlepsze miejsca na cmentarzach.