  • 21. Data: 2013-03-13 22:20:09
    Temat: Re: Baba za k??kiem
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-13 22:17, Marek Dyjor pisze:

    > bo za wolno? bo nie wyprzedzają na pasach i na trzeciego?

    ROTFL
    http://www.podlaska.policja.gov.pl/index.php?idart=1
    1147

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-byla-pod-wplyw
    em-narkotykow-potracila-smiertelnie-dwoje-dzie,nId,9
    37482

    Tia...

  • 22. Data: 2013-03-13 22:21:32
    Temat: Re: Baba za kółkiem
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-13 19:16, WW pisze:

    > To jest wniosek wyciągnięty przez żurnalistów i niezaspokojone baby.
    > Wziął się z porównania ilości wypadków "męskich" i "żeńskich".

    Najczęściej te od równouprawnień typu Szczuka :)

    Pozdr.

  • 23. Data: 2013-03-13 22:24:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-13 08:08, spider pisze:

    > To się nazywa kernel panic ;)

    LOL - ja je postrzegam w takich momentach mniej więcej w ten sposób:
    http://i493.photobucket.com/albums/rr299/0khi/gifs/S
    impsons/th_HomerMonkey.gif

    ;)

    Pozdr.

  • 24. Data: 2013-03-14 00:26:31
    Od: tá´Ź

    WW wrote:

    > Tylko ci
    > nawiedzeni, w swoich obliczeniach nie uwzględnili proporcji kobiet i
    > mężczyzn za kółkiem.

    I przeciętnego przebiegu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-03-14 00:44:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 21:47:19 +0100, DoQ napisał(a):

    > znikają z pola rażenia. Instynkt przestraszonego zająca. Ciekawe czy
    > ktoś z was ma podobne spostrzeżenia.

    http://www.ostrzeszow.policja.gov.pl//index.php?opti
    on=com_content&task=view&id=2533&Itemid=2

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2013-03-14 08:36:27
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Nie mam innych spostrzeżeni. Jechałem z moją dziewczyną i zrobiła
    dokładnie to co piszesz. Stanęła na środku skrzyżowania i patrzy jak
    zaraz staranuje nas bus. Ja krzyczę żeby ruszała a ta jak w transie że
    mam być cicho i nadal stoi i się wpatruje. Życie przeleciało mi przed
    oczami na szczęście wyhamował. Nie wiem skąd się to bierze, na co dzień
    jeździ całkiem nieźle więc byłem nieco zaskoczony.

  • 27. Data: 2013-03-14 10:46:36
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-03-14 08:36, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > oczami na szczęście wyhamował. Nie wiem skąd się to bierze, na co dzień
    > jeździ całkiem nieźle więc byłem nieco zaskoczony.
    Może chciała Ciebie przestraszyć...

  • 28. Data: 2013-03-14 18:31:15
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    kobiety powoduja statystycznie wiecej wypadkow, ale mniej ofiar w
    ludziach

    kobieta zwykle wcofa w jakis slupek, urwie lusterko, zarysuje komus
    lakier ot takie bzdury bez wiekszego znaczenia ( chyba ze dla kogos
    rysa na lakierze jest gorsza niz rysa na penisie)

    natomiast facet ww. stluczek nie powoduje, za to jak przywali to sa
    ofiary w ludziach

  • 29. Data: 2013-03-15 11:11:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    > Np. w 99% moich obserwacji, jak baba wymusi pierwszeństwo to zamiast
    > przyśpieszyć i zjecha, staje na środku i głupio się gapi w
    > nadjeżdżający pojazd.

    Kobiety mają po prostu inaczej skonstruowane mózgi.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 30. Data: 2013-03-15 11:30:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Mar 2013 10:11:40 +0000 (UTC), Adam Wysocki

    True: http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc

    --
    Pozdor Myjk