  • Data: 2013-09-19 09:48:36
    Temat: Re: BZWBK informuje mnie na pi?mie...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Sep 2013 22:57:54 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Ale czemu Cię to dziwi? Ja nie widzę tam żadnej sprzeczności.
    >Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów.
    >W związku z tą decyzją napisali Ci o zmianie adresu tego jednego
    >oddziału który może Cię z jakiegoś powodu interesować...
    >Gdzie tu widzisz sprzeczność liczby pojedynczej z liczbą mnogą?
    Dziwi mnie to ponieważ Krapkowice to nie mój rejon. Gdyby mi podali
    jakkolwiek oddział ze Szczecina (a w szczególności "mój") to bym
    pomyślał tak jak sugerujesz - przenoszą kilka ale informują mnie o tym
    szczecińskim/moim. Skoro dostaje informacje o jakimś oddziale "z
    daleka" to odbieram to tak że bank chciał mnie poinformować o
    "wszystkich" przenosinach a skoro wypisał jeden oddział to znaczy że
    jeden=wszystko co przenosi.

    >Chyba masz za dużo czasu albo nie szkoda Ci życia...
    Nie szkoda mi życia. Na brak czasu nie narzekam.

    WAM