  • Data: 2013-09-19 05:57:54
    Temat: Re: BZWBK informuje mnie na pi?mie...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
    news:rlpj395b1f8is4bl4guu8cgluqdn4036vc@4ax.com...

    > Tylko Krapkowice, mimo że pisali o oddziałach w liczbie mnogiej.

    Ale czemu Cię to dziwi? Ja nie widzę tam żadnej sprzeczności.
    Podjęli decyzję o przeniesieniu kilku oddziałów.
    W związku z tą decyzją napisali Ci o zmianie adresu tego jednego
    oddziału który może Cię z jakiegoś powodu interesować...
    Gdzie tu widzisz sprzeczność liczby pojedynczej z liczbą mnogą?

    > Nie znalazłem takich informacji które by mogły wyjaśnić ten list.

    Chyba masz za dużo czasu albo nie szkoda Ci życia...
    Otrzymałeś list, przeczytałeś, wywnioskowałeś co trzeba co tam
    Ciebie dotyczy, reszta jest nieistotna - list na makulaturę i po sprawie.