-
1. Data: 2018-07-05 09:09:39
Temat: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
odzewu, zero kontaktu.
-
2. Data: 2018-07-05 19:22:21
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
> odzewu, zero kontaktu.
>
Taaaa.
Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.
--
Roman S.
-
3. Data: 2018-07-05 20:42:28
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero odzewu,
> zero kontaktu.
z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z nimi
gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
-
4. Data: 2018-07-06 10:19:14
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Chris <x...@x...com>
W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
> odzewu, zero kontaktu.
Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
tydzień miałem nową kartę.
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
5. Data: 2018-07-06 10:40:40
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-05 o 19:22, Roman S. pisze:
> W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
>> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
>> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
>> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
>> odzewu, zero kontaktu.
>>
> Taaaa.
> Próbuj przez ichniego Facebooka, szybciej idzie.
>
Ale do tego potrzebne jest konto na Facebooku..
-
6. Data: 2018-07-06 10:43:06
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
> Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
>> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
>> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
>> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
>> odzewu, zero kontaktu.
>
> z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z
> nimi gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
>
>
>
Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
-
7. Data: 2018-07-06 10:44:21
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-06 o 10:19, Chris pisze:
> W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
>> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
>> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
>> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
>> odzewu, zero kontaktu.
>
> Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
> tydzień miałem nową kartę.
>
Może pora wakacyjna to i nie ma kto odpowiadać.. A gdzie jest ten
formularz? Bo ja próbuję się skontaktować poprzez swoje konto na ich
stronie, a tam żadnego formularza nie ma. Tzn, jest formularz ale bez
miejsca na dane adresowe.
-
8. Data: 2018-07-06 19:41:13
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Grzexs <g...@u...pl>
> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
> coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
> ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
> poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
--
Grzexs
-
9. Data: 2018-07-07 03:42:36
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
Trybun w news:5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl
> W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
>> Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
>>> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
>>> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
>>> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
>>> odzewu, zero kontaktu.
>> z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z
>> nimi gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?
po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla
blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.
-
10. Data: 2018-07-07 10:15:49
Temat: Re: BOK VM)-:
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic,
>> poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.
>
> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
>
Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
odpowiedniej karty.