  • Data: 2010-12-05 17:52:28
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Gru, 16:20, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > W moich też - to fajne i funkcjonalne auto dla kogoś, kto potrzebuje
    > przestrzeni. Mam na myśli oczywiście ostatni model, a nie ten poprzedni,
    > zwany kioskiem.

    Oftop bo musze zareagować!:): Jeżdzę nowym Berlingo prawie codziennie
    i to NIE JEST auto przestrzenne! Na tylne siedzenia typowy Kowalski
    się zmieści jedynie przy prawie max. przysunietych do kierownicy
    przednich fotelach. Fakt, ze w miarę ładny, ale prowadzeniem i
    komfortem bije go np. wieswagen Caddy (tez czesto uzywam).
    Poza tym Berlingo to FWD - lepszy od BMW teraz --> zeby wrócić do
    głównego tematu :)