  • Data: 2018-03-07 20:14:38
    Temat: Re: BMW też wali w ch ....
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że to co usunąłeś z cytatu
    > "Tak, i ktoś jest w stanie w dizlowym napędzie zrobić 10 i 18 w
    > zależności od sposobu jazdy. Jasne.
    > Obojętne gdzie sięgnę pamięcią i o kim pomyślę, realnie zużycie zmienia
    > się o max 20-30%. "
    >
    > jest nieprawdą.

    Ok. Wytłumaczę Ci w takim razie.
    Napisałem (co sam zresztą cytujesz), że nie wierzę w tak duże różnice w
    spalaniu w przypadku napędu opartego o silnik dizla wynikające jedynie
    ze sposobu jazdy.
    Rozwinę, bo najwyraźniej tego wymagasz.
    Przy takich samych warunkach, a więc trasie, obciążeniu samochodu masą i
    ewentualnym ciągniętym sprzętem, paliwie (żeby nie było że nagle ktoś
    rakietowe wlał ;) ) różnice w spalaniu są nieznaczne czy ktoś jedzie
    spokojniej, czy dynamiczniej.
    Oczywiście możemy teraz się spierać, czy jak zaliczysz autostradę przy
    50km/h i 200km/h czy spalanie nadal będzie się mało różniło.
    Proszę doczytaj oryginalną moją wiadomość - pisałem, że nie robimy
    głupot i porównujemy realny sposób jazdy. Jak byś się nie domyślił, to
    pisałem o włączeniu pierwszego biegu i jeździe na odcięciu, aby wykręcić
    dużą różnicę - to jest nierealne, nikt tak nie jeździ.

    Twoje dane to spalanie minimalne i maksymalne z prawie 12 tysięcy km.
    Już rozumiesz, że to nie o to chodziło, prawda.

    Dobrze, mam nadzieję, że sobie wytłumaczyliśmy. Na tym kończę, ponieważ
    to w co ja wierzę nie ma absolutnie żadnego znaczenia, a dalsza dyskusja
    może jedynie zaśmiecić grupę nie wnoszącymi nic do tematu postami.

    Pozdrawiam.

    Miłego.
    Irek.N.