  • Data: 2017-01-26 20:26:56
    Temat: Re: BMW i temat aktualizacji nawigacji
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-25 o 20:12, Irek.N. pisze:
    > Zagwozdka.
    > Jest sobie BMW z navi na HDD i żeby ją zaktualizować, trzeba znać jakieś
    > kody dostępu, czy autoryzacji - nie wiem, wiem natomiast, że kosztuje to
    > kilka stówek, za to opłata jest tylko raz.
    > Zastanawia mnie fakt, że autoryzowany salon, w którym auto zostało
    > kupione też tych kodów nie zna i musi zapłacić producentowi za nie.
    > Rozumiem Pan Kazik, w swoim warsztacie przydomowym, ale salon polski,
    > samochód sprzedany w kraju, serwisowany w kraju i ma ten sam problem?
    >
    > Możecie mnie oświecić co to za opłata i co zdejmuje? Czy ktoś mnie wkręca?

> [...]

    Chyba najlepsza opcja na dziś, to zrezygnować z fabrycznego radia i
    kupić pasujące radio (zwykle 2 DIN) u Chińczyków na Aliexpress. Koszt w
    okolicach 220-250 USD za radio z 7-calowym dotykowym ekranem, Androidem
    5.1. I można sobie zainstalować dowolny program, jechać na Yanosiku,
    Maps.me, mapach Google czy innym. Do tego nap. karta Aero2 z Internetem
    za 2 zł miesięcznie, dołożyć prosty tuner DVBT (wtykany w gniazdo z tyłu
    radia) i ma się komplet usług za nieduże pieniądze.
    Tu np. http://tnij.org/ub8occ8 radyjko za 170 USD, z językiem polskim.
    Można dołożyć kamerę cofania.
    To po co kupować za 5 tys. i więcej firmowe radio z nawigacją?
    T.