  • 1. Data: 2012-05-21 11:31:28
    Temat: BMW a imiona.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Stoję pod sklepem n aparkingu i widzę wsiadających ludzi do stojącego obok
    BMW.
    Młode małżeństwo i synuś, paseczki na spodniach obowiązkowe.
    Tatuś woła "Bak, wsiadaj" a mamusia dopowiada "Bakuś chodź już do auta"

    Marek

  • 2. Data: 2012-05-21 11:50:45
    Temat: Re: BMW a imiona.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-21 11:31, 4CX250 pisze:
> [...]
    > Młode małżeństwo i synuś, paseczki na spodniach obowiązkowe.
    > Tatuś woła "Bak, wsiadaj" a mamusia dopowiada "Bakuś chodź już do auta"

    Z jednej strony wysłałbym Cię do laryngologa, bo z dużym
    prawdopodobieństwem było to Bart, Bartuś.
    Z drugiej - w dzisiejszym świecie już mnie nic nie zdziwi. Najbardziej
    język szanują chyba górale - imiona Maria, Teresa, Aldona, Staszek,
    Wacek, Mietek u dzieci są czymś normalnym. W przeciwieństwie do Dżesiki,
    Brajana, itp.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-05-21 11:57:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 10:31, 4CX250 wrote:
> [...]
    > Młode małżeństwo i synuś, paseczki na spodniach obowiązkowe.
    > Tatuś woła "Bak, wsiadaj" a mamusia dopowiada "Bakuś chodź już do auta"

    Masz rację, posiadacze Fiatów dają synom Zbigniew lub Andrzej, a
    właścicielki Fordów nazywają córki Julia albo Grażyna.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-05-21 12:05:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:jpd35l$f93$1@news.dialog.net.pl...

    > Z jednej strony wysłałbym Cię do laryngologa, bo z dużym
    > prawdopodobieństwem było to Bart, Bartuś.

    Mam dobry słuch i nie tylko ja to imię usłyszałem :)

    Marek

  • 5. Data: 2012-05-21 12:09:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
> [...]
    > Młode małżeństwo i synuś, paseczki na spodniach obowiązkowe.
    > Tatuś woła "Bak, wsiadaj" a mamusia dopowiada "Bakuś chodź już do

    ciekawe od czego to zdrobnienie...

    choć mojego syna czasem nazywam też dość dziwnie... a nie mam BMW tylko
    Renault.

  • 6. Data: 2012-05-21 12:29:41
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-21 11:57, kamil wrote:

    > Masz rację, posiadacze Fiatów dają synom Zbigniew lub Andrzej, a
    > właścicielki Fordów nazywają córki Julia albo Grażyna.

    Ubiegłeś mnie :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 7. Data: 2012-05-21 12:51:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 10:50, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

> [...]
    > język szanują chyba górale - imiona Maria, Teresa, Aldona, Staszek,
    > Wacek, Mietek u dzieci są czymś normalnym. W przeciwieństwie do Dżesiki,

    Proszę cię, mieszkam od lat w Szkocji. Blond z solarium sporo się
    spotyka, ledwo duka po angielsku, ale woła dzieciaka Dżesika czy inna
    Vanessa na całą ulicę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-05-21 12:53:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 11:09, Marek Dyjor wrote:

    > ciekawe od czego to zdrobnienie...
    >
    > choć mojego syna czasem nazywam też dość dziwnie... a nie mam BMW tylko
    > Renault.

    Ale wiesz, "chodź tu mały popaprańcu, bo zaraz zdzielę w łeb" to jednak
    nie to samo. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-05-21 13:38:49
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > ciekawe od czego to zdrobnienie...

    Chodziło chyba o Buck - takie kałbojskie imię :)

  • 10. Data: 2012-05-21 13:42:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Ale wiesz, "chodź tu mały popaprańcu, bo zaraz zdzielę w łeb" to
    > jednak nie to samo. ;)

    a ty tak mówisz do swojego? też dobrze najwyżej jak bezie większym
    popaprańcem to on ci odpali "nie podskakuj ojciec bo ci kosę ożenie"