  • 11. Data: 2011-02-04 12:40:08
    Temat: Re: BMW E46 318 - nie kreci rozrusznik, za to swieci lampami - o co chodzi?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    haziag wrote:
> [...]
    >
    > Okazuje sie ze w tym aucie nawet minimalnie rozladowany akumulator
    > powoduje ze nie da sie odpalic, a 20min kluczyka w stacyjce potrafi do
    > tego doprowadzic (grzanie lusterek? dmuchawa? elektronika?)
    >
    > Przywyklem do tego , ze nawet gdy akumulator ledwo zipi, to
    > przynajmniej sprobuje pokrecic, a terkocze jak juz jest na prawde
    > trup, a do tego conajmniej trzeba zostawic auto na swiatlach na kilka
    > godzin..
    > A tutaj na oko cala elektryka dzialala normalnie, bez wyraznych
    > objawow oslabienia napiecia, a do tego zmyla z mruganiem swiatlami..

    bo aby zauwazyc zuzycie akumulatora na innych elementach to ten aku bylby
    takim trupem ze nawet by ci rozrusznik nie zipnal. Masz malo doswiadczenia.
    :)

    mialem zdychajacy aku który ladnie krecil swiecil itd ale po jakims miesiacu
    od doladowania rozrusznik odmawial wspólpracy, pomagalo doladowanie i znowu
    miesiac bez problemu.

  • 12. Data: 2011-02-04 16:31:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > mialem zdychajacy aku który ladnie krecil swiecil itd ale po jakims
    > miesiacu od doladowania rozrusznik odmawial wspólpracy, pomagalo
    > doladowanie
    > i znowu miesiac bez problemu.

    To akurat nie akumulator tylko cos w ukladzie ladowania aku w aucie.
    Slizgajacy sie pasek, walniety alternator lub regulator napiecia...

  • 13. Data: 2011-02-04 19:42:13
    Od: "haziag" <n...@o...pl>

    > bo aby zauwazyc zuzycie akumulatora na innych elementach to ten aku bylby
    > takim trupem ze nawet by ci rozrusznik nie zipnal. Masz malo
    > doswiadczenia. :)

    no wlasnie z mojego dotychczasowego dosiwadczenia wynikalo, ze np. jesli
    widze po wsiadaniu naciskajac hamulec, ze przygasa swiatlo wewnatrz, to mam
    szanse jeszcze zakrecic, ale niezbyt wiele..

    mysle ze tutaj chodzi raczej o to, ze elektryka/elektronika sie gubi jak
    przy rozruchu zbyt spada napiecie,
    niz o to , ze akumulator ma juz zbyt malo mocy a by zakrecic..

  • 14. Data: 2011-02-05 08:29:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-04 10:39, haziag pisze:
> [...]
    > powoduje ze nie da sie odpalic, a 20min kluczyka w stacyjce potrafi do
    > tego doprowadzic (grzanie lusterek? dmuchawa? elektronika?)

    Rozladowany to rozladowany, a skoro rozladowales go po 20 min to
    akumulator zlom, albo bardzo malo jezdzisz i aku jest wiecznie
    niedoladowany.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2011-02-05 08:31:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-04 19:42, haziag pisze:

    > mysle ze tutaj chodzi raczej o to, ze elektryka/elektronika sie gubi jak
    > przy rozruchu zbyt spada napiecie,
    > niz o to , ze akumulator ma juz zbyt malo mocy a by zakrecic..

    Nie mysl zatem juz wiecej, tylko naladuj i/lub zmien akumulator.

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2011-02-05 12:00:19
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Karolek* wrote in <news:iiiugk$11lk$2@news.mm.pl>:
    > Nie mysl zatem juz wiecej, tylko naladuj i/lub zmien akumulator.

    Akurat sprzedaje taki do E46 ;)

    Pozdr, rdx

  • 17. Data: 2011-02-05 13:01:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > To akurat nie akumulator tylko cos w ukladzie ladowania aku w aucie.
    > Slizgajacy sie pasek, walniety alternator lub regulator napiecia...

    a jednak to byl akumulator :)

  • 18. Data: 2011-02-05 14:41:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 2/4/2011 12:42 PM, haziag wrote:
    > mysle ze tutaj chodzi raczej o to, ze elektryka/elektronika sie gubi jak
    > przy rozruchu zbyt spada napiecie,
    > niz o to , ze akumulator ma juz zbyt malo mocy a by zakrecic..
    Posluchaj sie dobrych ludzi, ktorzy probuja Ci wytlumaczyc, ze masz
    stary zuzyty akumulator. Zaoszczedz sobie nadchodzacych problemow i kup
    nowy czym predzej.

    Mam podobne auto i 20 minut z kluczykiem w stacyjce nie powoduje takich
    objawow jak u Ciebie.

    Pozdr.
    Pete

  • 19. Data: 2011-02-11 00:40:58