  • 11. Data: 2010-02-11 11:41:49
    Temat: Re: [BLOG] Moja historia z Fordem w tle
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
    > Pozwole sobie opisac moje dzisiejsze odczucia po podrozy za kierownica
    > Forda Focusa 1.6 z 2007r.

    [ciach]

    Chyba wszystoko zalezy od tego czego człowiek po danym aucie oczekuje. Jeśli
    szuka wygody, to raczej nic nie jest w stanie podskoczyć francuzom. Jeźcdziłem
    wieloma francuzami - najpierw Peugeot 309 D, później Renault 19, następnie
    Citroex ZX D, Peugeot 406 TD, miałem też jazdy testowe C5 TDI. Fakt, te auta
    były bardzo, ale to bardzo wygodne, miały ciekawe rozwiązania, ale jeśli chodzi
    o trzymanie się drogi to sporo Fordowi ustępowały. Ja po Fordzie oczekiwałbym
    głównie świetnego trzymania na zakrętach i bardziej sportowej jazdy niż wygody i
    jakości wykonania. Choć to drugie może zaskoczyć, jesli tylko wybieramy bogata
    opcję forda :)

    Ogólnie ... byłem bardzo za francuzami, ale teraz stałem się fordolubny, bo
    uwielbiam się bawic samochodem. Bawić, nie wozić ;)

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 12. Data: 2010-02-11 11:43:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Peugeot 406 TD,

    no nie wiem jak 406, jezdzilem sporo 405 i komfort w tym byl taki sam jak w
    125p

  • 13. Data: 2010-02-11 11:54:51
    Temat: Re: Moja historia z Fordem w tle
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 01:27:18 -0800 (PST), maciej debski wrote:

    >mozna tez miec czysty samochod, rece sie wtedy nie brudza.

    I jak czesto myjesz ? Czy moze dorobiles staly natrysk :-)

    Mondeo kombi pod tym wzgledem tez jest fatalne - tyl sie tak brudzi,
    ze strach zima w gory jechac, bo moze ktos bedzie musial popchnac :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-02-11 12:00:53
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-11 11:41, Katanka pisze:

    > [ciach]
    > miałem też jazdy testowe C5 TDI.

    O a to jakiś eksperymentalny "szczepan" PSA VAG ??

  • 15. Data: 2010-02-11 12:25:20
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    lleeoo wrote:

    > O a to jakiś eksperymentalny "szczepan" PSA VAG ??

    Ech, z tymi lamerami...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#Druga_generacja

  • 16. Data: 2010-02-11 12:26:05
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Ech, z tymi lamerami...
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#Druga_generacja

    Zapomnialem dodac: "PS: ;-)"

  • 17. Data: 2010-02-11 12:41:00
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
    > Guzik otwierania bagażnika masz na pilocie - też się ubrudził?

    Tak, guzik jest. Ale do odblokowania zamka, a nie do otwarcia klapy.
    Zeby ja otworzyc i tak musze siegnac do przycisku na klapie.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 18. Data: 2010-02-11 13:02:36
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

    > Tak, guzik jest. Ale do odblokowania zamka, a nie do otwarcia klapy.
    > Zeby ja otworzyc i tak musze siegnac do przycisku na klapie.

    Odwoluje powyzsze. Faktycznie, przycisk na pilocie rownowazy nacisniecie
    przycisku w klapie.

  • 19. Data: 2010-02-11 13:35:26
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > no nie wiem jak 406, jezdzilem sporo 405 i komfort w tym byl taki sam
    > jak w 125p

    405 nie jeździłem, 125p owszem, przez 2 lata. 406 był bardzo wygodny.

  • 20. Data: 2010-02-11 13:38:35
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    lleeoo wrote:

    > O a to jakiś eksperymentalny "szczepan" PSA VAG ??

    Ok, nie wiem jaki tam był dokładnie silnik, ale wiem, że był to dizel :) Ale
    nie, nie ten 2.7 z Jaguara, tylko jakis 140 konny. To nie ma znaczenia, auto
    było bardzo wygodne, choc reagowało na ruchy kierownicą z opóźnieniem. C5 się
    płynęło ... jesli ktoś to lubi, to owszem.