  • 11. Data: 2008-05-29 20:20:54
    Temat: Re: BGP..
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:
    > Po za audytem przy staraniu się o nowe PA i weryfikowaniu wniosków klienckich,
    > to niespecjalnie, ale może dlatego, że tam gdzie pracowałem mieliśmy
    > stosunkowy porządek. Mieliśmy w zasobach też pare nieużywanych nigdy
    > ASów i też się o nie nie pytali

    Mnie pytali chyba po roku czy może nawet dwóch nieużywania
    w sprawie 15930 i jego adresów IP.

    p.

  • 12. Data: 2008-05-29 22:52:14
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 29.05.2008 Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> napisał/a:

    > Mnie pytali chyba po roku czy może nawet dwóch nieużywania
    > w sprawie 15930 i jego adresów IP.
    hm.. nieużywania w sensie nierozgłaszania, czy też nieużywania w sensie
    nieprzypisanych nigdzie adresów?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 13. Data: 2008-05-30 17:08:31
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> wrote:
    > hm.. nieużywania w sensie nierozgłaszania, czy też nieużywania w sensie
    > nieprzypisanych nigdzie adresów?

    No firma się zwinęła, to AS i prefiksy przestały się pojawiać
    w tablicach BGP.

    p.