  • 21. Data: 2009-01-11 10:09:36
    Temat: Re: BAD pixele w matrycach
    Od: Irek <1...@1...pl>

    > Co to jest pivot ?
    > Brzmi jak przegub giety, ale co to ma do programow ?

    Jarku, to mozliwosc obrocenia monitora o 90st tak, aby szerokosc
    przeszla w wysokosc. Strona przykladowo A4 wtedy moze byc wyswietlona w
    calosci znacznie wieksza niz w ukladzie poziomym monitora. No chyba ze
    ktos ma 30", wtedy to ryba w zasadzie ;-)

    Milego.
    __
    Pzd, Irek.N.

  • 22. Data: 2009-01-11 10:12:47
    Od: Irek <1...@1...pl>

    > nagrac rozmowe, a potem skorzystac z uprawnien konsumenta :-)

    Problem jest glebszy, to moj kumpel jest.... hmm... sam nie wiem :) czy :(

    > Spotkac sie w pol drogi .. na Cebicie ? :-)

    To juz predzej na jakims automaticonie ;)
    Milego.
    __
    Pzd, Irek.N.

  • 23. Data: 2009-01-11 10:23:14
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Irek napisał(a):

    > Jak to wyglada w praktyce z tymi usterkami? Mam 20" Nec-a i nic sie nie
    > dzieje, ale jeden egzemplarz to za malo na wlasne zdanie.

    Nie wiem jak teraz ale trochę temu Iiyama podchodziła do gwarancji
    bardzo solidnie.
    Lat temu kilka kupiłem monitor 18,1" jako zwrot serwisowy bo na środku
    był jeden świecący na zielono pixel.
    Szczerze mówiąc to monitor ma już swoje lata i ten subpixel ale do dziś
    nie zauważyłem nic w sensownej cenie co mogłoby go zastąpić.

    --
    M.

  • 24. Data: 2009-01-11 13:40:42
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Irek wrote:

    > Problem jest glebszy, to moj kumpel jest.... hmm... sam nie wiem :) czy :(

    I nie da sie z nim szczerze pogadac? Jak bierze z autoryzowanej hurtowni
    to powinien wiedziec.

    > To juz predzej na jakims automaticonie ;)

    Ciekawe czy beda przy credit crunch? Siakies targi w USA zredukowali o
    polowe.

    --
    Jerry1111

  • 25. Data: 2009-01-11 20:28:44
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Powyżej 24"? No brak pivota w monitorze 30" rzeczywiście jest porażką...

    Poprostu 24 ma, a 27 o identycznej rozdzielce nie. U mnie wisi na scianie,
    wiec moglbym sobie zrobic komutator na kable i krecic dookola;-) Tylko po
    co, ale komus moze akurat na tym zalezec, wiec warto wiedziec. Warto tez
    wiedziec, ze 24 sprzedaja z mozliwoscia gwarancji na 1 pixel, albo na
    ilestam w/g normy. 27 natomiast jest defaultowo z ta lepsza gwarancja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2009-01-14 21:58:16
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    Z blisko setki monitorów LCD, które mam po firmach.
    Modele i marki przeróżne. Najwięcej Samsungów i ani jednego badpixela.
    podobnie Fujitsu Siemens. Natomiast NEC :( porażka... Chyba wszystkie z
    jakimi miałem styczność miały co najmniej jeden walnięty subpixel.

    Pozdrawiam
    Grzegorz