  • 11. Data: 2013-09-06 19:05:40
    Temat: Re: BAD SECTORY - narzedzie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Lepiej tym programem nie, poczytaj sobie o nim na elektrodzie.

    Na elektrodzie się znają...

  • 12. Data: 2013-09-06 19:53:54
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-06 19:05, qwerty pisze:
    > Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Na elektrodzie się znają...

    A może nieco merytoryczniej uzasadnisz? Moim zdaniem się jednak znają.

  • 13. Data: 2013-09-07 11:33:29
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    > I co on takiego robi, skoro zajmuje się tym elektronika dysku?

    Dość skutecznie odwołując się do elektroniki dysku na niskim poziomie
    wymusza testowanie i ewentualną relokację sektorów, z czym elektronika
    dysku z automatu radzi sobie często tak sobie. Nie czytające się sektory
    ze statusem pending potrafią wisieć czekając na relokację bez tego na
    dysku miesiącami, a potem efekt "zamierania systemu" przy próbie odczytu
    takich sektorów. O partyzantce typu ręczne zaznaczanie/odznaczanie bad
    sectorów nie piszę, bo to ma niemal zerową skuteczność i już częśćiej
    było wykorzystywane jako specyficzna forma zabiezpieczeń programów w
    czasach gdy nie "odkryto" jeszcze powszechnie internetu i "always online
    DRM" - AFAIR CopyControl coś takiego robił.

    --
    /MB

  • 14. Data: 2013-09-08 12:09:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BQB" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A może nieco merytoryczniej uzasadnisz? Moim zdaniem się jednak znają.

    Sprawdzałem MHDD i w niczym mi nie pomógł.
    Bad sectory nie zniknęły (nie relokował). Kilkukrotne zapisanie na tych
    sektorach pozwoliło oprogramowaniu hdd wykorzystać zapasową pulę.

  • 15. Data: 2013-09-08 15:52:19
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen<B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 8 Sep 2013 12:09:48 +0200
    doszła do mnie wiadomość <l0hifv$aci$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
> [...]
    >Bad sectory nie zniknęły (nie relokował). Kilkukrotne zapisanie na tych
    >sektorach pozwoliło oprogramowaniu hdd wykorzystać zapasową pulę.

    Nie zaznaczyłeś opcji REMAP, to nie reallokował.

  • 16. Data: 2013-09-08 16:25:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Nie zaznaczyłeś opcji REMAP, to nie reallokował.

    Robiłem wszystko zgodnie z http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html
    Ale ty wiesz lepiej...

  • 17. Data: 2013-09-10 12:11:16
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2013-09-06 18:45, Michal pisze:

    > Strzelanie z lewej armaty do muchy. Ciekawe dlaczego autor nie hostuje
    > tej kompilacji. Czyżby dlatego że nie ma licencji na rozpowszechnianie
    > WinXP PE, he?

    http://www.hirensbootcd.org/files/Hirens.BootCD.10.1
    .zip

    Hostuje :)