-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!2.eu.feeder.erje.net!feede
r.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganew
s.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e649679$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5e64a24d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5e64ea0b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5e64ef9f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Sun, 8 Mar 2020 16:40:58 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.4.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e64ef9f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5e65120a$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109.241.204.42
X-Trace: 1583682058 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17345 109.241.204.42:48543
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673311
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.03.2020 o 14:14, Shrek pisze:
> I zawsze kamaz ma w dupie twoje pięć gwiazdek. A precyzyjniej nie w
> dupie a pod podłogą kabiny i przed przednią osią. Czemu ma służyć takie
> porównanie?
A tego to ja nie wiem. To nie ja wyraziłem zdziwienie, że do porównania
brane są pojazdy, które dzielą dwie dekady i masa jednego jest 2x
większa niż drugiego.
Możliwe, że przeprowadzający takie testy mają jakieś statystyki wypadków
i na ich podstawie dobierają pojazdy i typy zderzeń.
> Na filmiku widać nie postęp bezpieczeństwa w czasie, a
> różnicę mas.
Dobrze by było zobaczyć odwrotny test, w stojące Uno wjeżdża BMW. Też
może być ciekawie.
> W sumie jak patrzę na to, to wydaje mi się, że BMW dało
> dupy, bo jednak coś tam złożyć się powinno (choć z drugiej strony wtedy
> bagaże mogą pourywać łby paxom).
Dlaczego BMW dało dupy? Przód Uno pochłonął większą część energii
zderzenia, trochę tego przypadło na tył BMW. Od 1:44 widać, że po
zderzeniu BMW zachowuje się jakby dość mocno przyspieszało ze startu
zatrzymanego, takie coś z zasady nie może łba urywać, tym bardziej gdy
są jeszcze zagłówki. W sumie to nie widać/nie wiadomo czy poduszka
kierowcy nie wystrzeliła po zatrzymaniu BMW na barierze.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.20 16:47 z
- 08.03.20 18:22 Shrek
- 08.03.20 22:07 nadir
- 08.03.20 23:39 Shrek
- 09.03.20 12:43 BaX
- 09.03.20 12:58 RadoslawF
- 09.03.20 18:59 Budzik
- 09.03.20 21:18 s...@g...com
- 10.03.20 07:17 RadoslawF
- 10.03.20 12:59 Budzik
- 10.03.20 19:55 RadoslawF
- 11.03.20 06:59 Budzik
- 11.03.20 08:12 RadoslawF
- 11.03.20 20:59 Budzik
- 12.03.20 08:34 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=