eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAwaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepszeRe: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "marek" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
    Date: Thu, 19 Nov 2009 09:10:40 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <he2upj$tc8$1@news.task.gda.pl>
    References: <he1lok$2bi$1@news.dialog.net.pl> <he1o2e$ub6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gl230.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1258618484 30088 80.53.63.230 (19 Nov 2009 08:14:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Nov 2009 08:14:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1163777
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ja miałem niedawno HP-ka, np i po prostu w którymś momencie przestał się
    > włączać. Już teraz wiem, jaki był tego powód ;)
    >
    > Rzeczywiście, jest dosyć duży związek między marką, a awaryjnością - HP
    > psują się o 40% częściej niż Asusy. Jeśli chodzi o bezfirmowce, na pewno
    > są jeszcze większe różnice.

    To sie zgadza co do HP - moj "pawulon" byl 2 razy
    w serwisie .
    1. padla grafika - dobrze ze przed koncem gwarancji.
    Wymienili plyte glowna i odeslali laptopa bardzo szybko,
    tylko jakie bylo moje zdziwienie gdy okazalo sie ze sie nie uruchamia.

    3. nastepna wizyta w serwisie - wymienili plyte glowna i w dignozie napisali
    uszkodzony bios - (wychodzi ze po poprzedniej wymianie plyty, nawet go nie
    uruchomilii)

    4. wrocil z tego serwisu w oplakanym stanie, obudowa z wierzchu porysowana
    jakby ktos pastwil
    sie nad nizm zyletka (taki glebokie naciecia) - ale sie uruchamial ;-)
    (moje zdanie nt. serwisu HP - zostalo po tej wymianie juz wyrobione, brak
    jakiejkolwiek kontroli przed odeslaniem
    naprawianego sprzetu)
    5. zwrocilem sie z reklamacja - z tymi nrysami-nacieciami
    6. jedyne co mi zaproponowali to kolejne odeslanie do serwisu :-)
    i znowu kolejny tydzien bez laptopa, tylko ze teraz to ja obawiam sie
    czy znowu by czegos nie schrzanilii

    (dodam ze to byl sprzet za ~4k, czyli wydawaloby sie nie z dolnej polki)

    Takze wszystkim odradzam kupowanie laptopow od HP!!!!!!!!













Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: