  • Data: 2009-11-19 08:10:40
    Temat: Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze
    Od: "marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja miałem niedawno HP-ka, np i po prostu w którymś momencie przestał się
    > włączać. Już teraz wiem, jaki był tego powód ;)
    >
    > Rzeczywiście, jest dosyć duży związek między marką, a awaryjnością - HP
    > psują się o 40% częściej niż Asusy. Jeśli chodzi o bezfirmowce, na pewno
    > są jeszcze większe różnice.

    To sie zgadza co do HP - moj "pawulon" byl 2 razy
    w serwisie .
    1. padla grafika - dobrze ze przed koncem gwarancji.
    Wymienili plyte glowna i odeslali laptopa bardzo szybko,
    tylko jakie bylo moje zdziwienie gdy okazalo sie ze sie nie uruchamia.

    3. nastepna wizyta w serwisie - wymienili plyte glowna i w dignozie napisali
    uszkodzony bios - (wychodzi ze po poprzedniej wymianie plyty, nawet go nie
    uruchomilii)

    4. wrocil z tego serwisu w oplakanym stanie, obudowa z wierzchu porysowana
    jakby ktos pastwil
    sie nad nizm zyletka (taki glebokie naciecia) - ale sie uruchamial ;-)
    (moje zdanie nt. serwisu HP - zostalo po tej wymianie juz wyrobione, brak
    jakiejkolwiek kontroli przed odeslaniem
    naprawianego sprzetu)
    5. zwrocilem sie z reklamacja - z tymi nrysami-nacieciami
    6. jedyne co mi zaproponowali to kolejne odeslanie do serwisu :-)
    i znowu kolejny tydzien bez laptopa, tylko ze teraz to ja obawiam sie
    czy znowu by czegos nie schrzanilii

    (dodam ze to byl sprzet za ~4k, czyli wydawaloby sie nie z dolnej polki)

    Takze wszystkim odradzam kupowanie laptopow od HP!!!!!!!!