  • 71. Data: 2018-01-02 17:52:41
    Temat: Re: Awaryjne zasilanie w domku jednorodzinnym.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 08:45:18 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    >Na dodatek samochodowy rozruchowy wytrzyma z 50 cykli.

    Z tym, ze jak mu wylaczaja co kwartal, to 50 cykli ... 12 lat ...

    J.

  • 72. Data: 2018-01-02 18:30:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Klawisz z kropka Ci sie zacina. To niech zaklada samochodowy.

  • 73. Data: 2018-01-22 22:45:19
    Temat: Re: waryjne zasilanie w domku jednorodzinnym.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 02.01.2018 o 11:16, Cezar pisze:
    > Ile mam razy pisac ze nie potrzebuje ciągłego 2kW?... zuzycie srednie to
    > ok 200-300W.

    A w momencie tej "nieciągłości" to skąd się dodatkowe waty wezmą? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 74. Data: 2018-01-23 01:02:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wyliczyli i sprawdzili producenci akumulatorow.

  • 75. Data: 2018-01-23 08:30:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Jan 2018 22:45:19 +0100, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > A w momencie tej "nieciągłości" to skąd się dodatkowe waty wezmą?
    > :-)

    No powie malzonce, że ma pralki czy żelazka lub czajnika nie
    włączać...

    --
    Marek

  • 76. Data: 2018-01-23 09:35:05
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 27.12.2017 o 21:20, Cezar pisze:

    > Musi być to w miarę bezpieczne - dopływ energii musi być zawsze
    > odłączony gdy przerwornica jest w akcji ale dobrze by było żeby była
    > sygnalizacja że prąd w sieci już jest.
    >
    > Jakieś pomysły? ktoś przerabiał temat?
    >
    > Agregat chyba odpada bo mieszka tam starsza osoba i będzie robił hałas w
    > okolicy.

    W pracy mamy coś takiego:
    http://ever.eu/product/pl/ups-powerline-rt-10000
    do tego 3 moduły bateryjne, minimalne obciążenie jakie mamy ciągle, to
    2kW, maksymalnie nieco ponad 3kW. Średnio około 2,6kW.
    z trzema modułami bateryjnymi wytrzymuje jakieś 3-4 godziny.
    Tylko on jest na jedną fazę, nie wiem, czy są 3 fazowe, ewentualnie
    przerobić trzeba by było nieco połączenia w skrzynce elektrycznej, aby
    te urządzenia, które mają działać z sieci, były zasilane z jednej fazy.
    Myślę, że to najprostsze rozwiązanie.

  • 77. Data: 2018-01-23 10:02:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 09:35, BQB pisze:

> [...]
    > przerobić trzeba by było nieco połączenia w skrzynce elektrycznej, aby
    > te urządzenia, które mają działać z sieci, były zasilane z jednej fazy.

    Pięknie ładnie. :-)
    Ale ile to kosztuje? 10, 20, 30 tyś?

    Robert

  • 78. Data: 2018-01-23 10:18:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.01.2018 o 10:02, Robert Wańkowski pisze:

    > Pięknie ładnie. :-)
    > Ale ile to kosztuje? 10, 20, 30 tyś?

    Google się zepsuło? Jakieś 12 tys. Wygoda kosztuje.

    MJ

  • 79. Data: 2018-01-23 12:30:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 10:18, Michał Jankowski pisze:

    > Google się zepsuło? Jakieś 12 tys. Wygoda kosztuje.

    12 tyś na 4 min.
    A na 4 h ile?

    Robert

  • 80. Data: 2018-01-23 12:46:26
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.01.2018 o 12:30, Robert Wańkowski pisze:

    > 12 tyś na 4 min.
    > A na 4 h ile?

    4 minuty to pod obciążeniem 9kW, a pytający mówił o 200W i tylko
    chwilowych 2kW. 200W to pochodzi ze 3 godziny...

    Chcesz z modułami bateryjnymi? 4 tys. sztuka, jak za darmo. :)

    MJ