  • 1. Data: 2017-12-26 18:24:04
    Temat: serwis monitorów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Mam dwa fajne monitory tylko w jednym matryca ma defekty a w drugim leży
    moduł wideo który raz działa a raz nie. Ma ktoś jakieś doświadczenia czy
    przemyślenia skąd by tu kupić jedno czy drugie? Wstępne guglowanie dało
    wyniki niezachęcające. Matryc w ogóle brak a moduł wideo można kupić za
    10 dolarów ale przesyłka 18 :) Upierać się przy naprawie czy bezlitośnie
    skasować?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-12-26 18:34:57
    Temat: Re: serwis monitorów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/26/2017 6:24 PM, Jacek Maciejewski wrote:
    > Matryc w ogóle brak a moduł wideo można kupić za
    > 10 dolarów ale przesyłka 18 :)

    Sa uniwersalne sterowniki za $18 z przesyłką:

    https://www.aliexpress.com/item/LCD-Controller-Board
    -DIY-Kit-RTD2270-Driver-LVDS-Inverter-Turn-LCD-to-Mo
    nitor-LCD-controller-board/32254929494.html

    A za dolara więcej będzie wersja wypasiona:

    https://www.aliexpress.com/item/HDMI-10-inch-18-4-in
    ch-LVDS-1ch-6bit-laptop-LCD-screen-LCD-controller-bo
    ard-DIY/32357294004.html

    Ale przyznaje że jeszcze nie miałem potrzeby wymieniać więc nie wiem jak
    się to sprawuje. Wszystko pod nazwą LVDS. Sa też całe TV ;)

  • 3. Data: 2017-12-26 20:19:15
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no myślę, że tu trzeba spróbować opalarki...

  • 4. Data: 2017-12-27 09:55:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 18:34:57 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Sa uniwersalne sterowniki za $18 z przesyłką:

    To daje ponad 60 zł a cały monitor mozna kupić za 150 :) I nie wiadomo
    czy zapasuje a ponadto co z wymiarami płytki, wyprowadzeniami i czy
    zechce pasować ligicznie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-12-27 09:57:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    To daje ponad 60 zł a cały monitor mozna kupić za 150 :) I nie wiadomo
    czy zapasuje a ponadto co z wymiarami płytki, wyprowadzeniami i czy
    zechce pasować ligicznie. A poza tym to jest kit do przerobienia TV na
    monitor.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-12-27 09:58:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 20:19:15 +0100, denat 'POPIS/EU napisał(a):

    > no myślę, że tu trzeba spróbować opalarki...

    To już wolę poczekać zą coś się pojawi na Allegro.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-12-27 10:55:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/27/2017 9:57 AM, Jacek Maciejewski wrote:
    > To daje ponad 60 zł a cały monitor mozna kupić za 150 :) I nie wiadomo
    > czy zapasuje a ponadto co z wymiarami płytki, wyprowadzeniami i czy
    > zechce pasować ligicznie.

    Chińczycy po wysłaniu oznaczenia matrycy potrafia okresliczy czy
    zadziala i dobrać opowiednią przejściówkę.

    > A poza tym to jest kit do przerobienia TV na
    > monitor.

    Nie, do przerobienia dowolnej obsługiwanej matrycy na monitor. Wchodza w
    grę również matryce monitorowe, wiele z tych sterownikow obsługuje
    dziwaczne rozdzielczości jak 1400x1050 niespotykane w tv.