    Date: Mon, 4 Apr 2022 18:39:19 +0200
    Subject: Re: Awaria wyświetlacza po aktualizacji Raspbiana
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>

    On 04.04.2022 16:51, ptoki wrote:

    > Trudno powiedziec na odleglosc. Sprobuj poubijac procesy i
    > inicjalizowac wyswietlacz ponownie po kazdym ubiciu.

    Ok, już mam. Wychodzi na to, że nie był za to odpowiedzialny żaden z
    procesów. Pomogło zamienienie jednego parametru w kodzie źródłowym pliku
    dtbo z "1" na "0". Jeśli dobrze to interpretuję to odpowiada on za
    odwrócenie logiki działania linii sterującej podświetleniem. Przed
    aktualizacją systemu ten parametr musiał być ignorowany, przynajmniej
    taka jest moja robocza hipoteza.