-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.
POSTED!not-for-mail
From: nazgul <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Sun, 20 Nov 2011 21:39:47 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 56
Message-ID: <jaboij$86q$1@news.icpnet.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
<4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
<ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
<4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja5296$u9r$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja541e$4rp$2@node2.news.atman.pl> <ja58hf$9jr$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja5h9j$5jl$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja67ms$e8r$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ja7s7c$rmt$1@news.icpnet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1321821587 8410 109.173.197.146 (20 Nov 2011 20:39:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 20:39:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414768
[ ukryj nagłówki ]
>>licz z mocy rozrusznika.
>
> Rozrusznik da radę rozkręcić silnik do kilkuset obrotów, a my mówimy o
> przypadku, gdy silnik ma pięć tysięcy i więcej. (...) To się tak łatwo nie liczy.
nikt nie mówił ze będzie łatwo
ale może podejmiesz chociaż próbę a nie tylko: "nie wiem jak, ale to nie
tak" ;-)
>
>>> Wcale się nie upieram, że na pewno dłużej.
>>
>> jak się nie upierasz to, zmierz czas zatrzymania silnika z biegu
>> jałowego i po sprawie.
>
> A co ma do tego bieg jałowy?
to ze siły hamujące są takie same z 800 i z 5000obr/min (no może @5000
nawet większe).
>>>> możesz ocenić który strumień gazu jest bardziej intensywnyz gaśnicy
>>>> śniegowej czy z rury wydechowej diesla@5000obr/min.
>>>
>>> To jest mało istotne, istotne jest ile czasu zajmuje opróżnienie
>>> gaśnicy.
>>
>> oooooghhhh
>> masz już 2 dane ilość CO2 w gaśnicy i porównanie (na czuja) przepływu
>> gaśnica/wydech - mało?
>
> Nie mam żadnego porównania.
no to szkoda, nie widziałeś działającej gaśnicy ani działającego diesla?
>>>> ponadto do zgaszenia moze wystarczyć zminiejszenie ilości tlenu o 50%
>>>> -kto wie?
>>>
>>> W dieslu z turbiną? IMO nie wystarczy, porównaj dostarczaną ilość
>>> tlenu na wolnych obrotach z ilością dostarczaną przy tych 5krpm.
>>
>> turbina nie ma tu nic do rzeczy, ilość obrotów też, liczy się proporcja
>> paliwo/tlen w cylindrze.
>
> Oczywiście, że turbina ma dużo do rzeczy. To przez turbinę przy wyższych
> obrotach dostajesz więcej powietrza na suw pracy.
>
ale tlenu w powietrzu nie robi się przez to więcej.
można założyć że przy wrzucaniu oleju w dolot mieszanka jest bardzo
bogata wiec i tak naturalnie występuje deficyt tlenu, a my go jeszcze
obniżamy (gaśnicą).
zapewne jest granica stężenia tlenu gdzie spalanie wogole nie zajdzie
ponadto Co2 z gaśnicy jest zimny.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.11 00:39 Krzysiek Kielczewski
- 21.11.11 12:54 J.F
- 21.11.11 14:58 jerzu
- 21.11.11 15:54 DoQ
- 21.11.11 17:33 J.F
- 21.11.11 17:42 DoQ
- 21.11.11 19:12 Michał sirapacz Gut
- 21.11.11 20:17 DoQ
- 21.11.11 21:12 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 11:55 Michał sirapacz Gut
- 22.11.11 16:32 DoQ
- 22.11.11 18:34 Michał sirapacz Gut
- 23.11.11 10:59 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.11.11 11:07 Jakub Witkowski
- 23.11.11 11:13 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual