eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo diesla › Re: Awaria turbo diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbo diesla
    Date: Sun, 20 Nov 2011 21:39:47 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 56
    Message-ID: <jaboij$86q$1@news.icpnet.pl>
    References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec55917$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
    <ja3m7c$col$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ec5783d$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja41nb$ggh$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja4vqj$hil$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5296$u9r$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja541e$4rp$2@node2.news.atman.pl> <ja58hf$9jr$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja5h9j$5jl$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja67ms$e8r$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ja7s7c$rmt$1@news.icpnet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1321821587 8410 109.173.197.146 (20 Nov 2011 20:39:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2011 20:39:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414768
    [ ukryj nagłówki ]


    >>licz z mocy rozrusznika.
    >
    > Rozrusznik da radę rozkręcić silnik do kilkuset obrotów, a my mówimy o
    > przypadku, gdy silnik ma pięć tysięcy i więcej. (...) To się tak łatwo nie liczy.


    nikt nie mówił ze będzie łatwo
    ale może podejmiesz chociaż próbę a nie tylko: "nie wiem jak, ale to nie
    tak" ;-)

    >
    >>> Wcale się nie upieram, że na pewno dłużej.
    >>
    >> jak się nie upierasz to, zmierz czas zatrzymania silnika z biegu
    >> jałowego i po sprawie.
    >
    > A co ma do tego bieg jałowy?

    to ze siły hamujące są takie same z 800 i z 5000obr/min (no może @5000
    nawet większe).

    >>>> możesz ocenić który strumień gazu jest bardziej intensywnyz gaśnicy
    >>>> śniegowej czy z rury wydechowej diesla@5000obr/min.
    >>>
    >>> To jest mało istotne, istotne jest ile czasu zajmuje opróżnienie
    >>> gaśnicy.
    >>
    >> oooooghhhh
    >> masz już 2 dane ilość CO2 w gaśnicy i porównanie (na czuja) przepływu
    >> gaśnica/wydech - mało?
    >
    > Nie mam żadnego porównania.

    no to szkoda, nie widziałeś działającej gaśnicy ani działającego diesla?

    >>>> ponadto do zgaszenia moze wystarczyć zminiejszenie ilości tlenu o 50%
    >>>> -kto wie?
    >>>
    >>> W dieslu z turbiną? IMO nie wystarczy, porównaj dostarczaną ilość
    >>> tlenu na wolnych obrotach z ilością dostarczaną przy tych 5krpm.
    >>
    >> turbina nie ma tu nic do rzeczy, ilość obrotów też, liczy się proporcja
    >> paliwo/tlen w cylindrze.
    >
    > Oczywiście, że turbina ma dużo do rzeczy. To przez turbinę przy wyższych
    > obrotach dostajesz więcej powietrza na suw pracy.
    >

    ale tlenu w powietrzu nie robi się przez to więcej.
    można założyć że przy wrzucaniu oleju w dolot mieszanka jest bardzo
    bogata wiec i tak naturalnie występuje deficyt tlenu, a my go jeszcze
    obniżamy (gaśnicą).
    zapewne jest granica stężenia tlenu gdzie spalanie wogole nie zajdzie
    ponadto Co2 z gaśnicy jest zimny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: