eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbo dieslaRe: Awaria turbo diesla
  • Data: 2011-11-18 10:45:44
    Temat: Re: Awaria turbo diesla
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ja499d$qgo$1@inews.gazeta.pl...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > news:ja4653$kav$1@inews.gazeta.pl...
    >> Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >> news:ja42mf$bui$1@inews.gazeta.pl...
    >>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >>> news:ja421o$9if$1@inews.gazeta.pl...
    >>>> Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    >>>> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    >>>> wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...
    >>>>>>> Niby czym?
    >>>>>>> Piszemy o sytuacji awaryjnej, nie warsztatowej.
    >>>>>> Jakas szmata... chociazby ta co masz na sobie ;>
    >>>>> Wessana zostanie i zmielona.
    >>>> Zatrzyma się na filtrze powietrza.
    >>> wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...
    >> To jakie inne miejsce dolotu można szybko zatkać szmatą?
    >
    > żadne trzeba ściągnąć jakąs rurę ale to wszystko zależy od konkretnego
    > silnika w moim aucie mam klapę gaszącą przed kolektorem dolotowym więc
    > wystarczy ze pociągnę za siłownik ręka zeby ją zamknąc jeśli sama nie
    > zadział jak wyłączę zapłon. Zatykania dolotu bym nie próbował z obawy
    > przed wciągnięciem czegoś do turbiny (a zatkanie przed filtrem w tak
    > krókim czasie i ekstremalnych warunkach graniczy z niemożliwością. Ale jak
    > pisałem ile silników tyle możliwości ja nawet przewód od smarowania turbo
    > byłbym w stanie odkręcić bo mam go w dość dostępnym miejscu przy filtrze
    > oleju i podstawowe klucze wożę zawsze ze sobą. Najważniejsze w tym
    > wszystkim to nie spanikować bo najgorsze w takiej sytuacji jak silnik ci
    > wyje na maksa i dym wali jak z lokomotywy umieć zachowac zimną krew
    > zamiast stać na poboczu i kręcic filmik komórką... Ostatecznie nawet jak
    > zatkamy ten dolot szmatą i coś tam wpadnei w turbinę to straty i tak będa
    > nikłe w porównaniu do tego co się stanie jak nic nie zrobimy... dlatego
    > warto się przyjrzeć na spokojnie swojemu silnikowi zawczasu i ułożyć plan
    > działania na taką sytuację.
    >

    W moim samochodzie nie ma szans na dostanie się do jakiekolwiek rury.
    Większość rur jest dostępna od dołu, a klapa gasząca schowana pod osłonami
    silnika. Za to chwyt powietrza jest dostępny w grillu.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: