-
Data: 2011-11-18 10:45:44
Temat: Re: Awaria turbo diesla
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ja499d$qgo$1@inews.gazeta.pl...
> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
> news:ja4653$kav$1@inews.gazeta.pl...
>> Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:ja42mf$bui$1@inews.gazeta.pl...
>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>>> news:ja421o$9if$1@inews.gazeta.pl...
>>>> Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
>>>> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
>>>> wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...
>>>>>>> Niby czym?
>>>>>>> Piszemy o sytuacji awaryjnej, nie warsztatowej.
>>>>>> Jakas szmata... chociazby ta co masz na sobie ;>
>>>>> Wessana zostanie i zmielona.
>>>> Zatrzyma się na filtrze powietrza.
>>> wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...
>> To jakie inne miejsce dolotu można szybko zatkać szmatą?
>
> żadne trzeba ściągnąć jakąs rurę ale to wszystko zależy od konkretnego
> silnika w moim aucie mam klapę gaszącą przed kolektorem dolotowym więc
> wystarczy ze pociągnę za siłownik ręka zeby ją zamknąc jeśli sama nie
> zadział jak wyłączę zapłon. Zatykania dolotu bym nie próbował z obawy
> przed wciągnięciem czegoś do turbiny (a zatkanie przed filtrem w tak
> krókim czasie i ekstremalnych warunkach graniczy z niemożliwością. Ale jak
> pisałem ile silników tyle możliwości ja nawet przewód od smarowania turbo
> byłbym w stanie odkręcić bo mam go w dość dostępnym miejscu przy filtrze
> oleju i podstawowe klucze wożę zawsze ze sobą. Najważniejsze w tym
> wszystkim to nie spanikować bo najgorsze w takiej sytuacji jak silnik ci
> wyje na maksa i dym wali jak z lokomotywy umieć zachowac zimną krew
> zamiast stać na poboczu i kręcic filmik komórką... Ostatecznie nawet jak
> zatkamy ten dolot szmatą i coś tam wpadnei w turbinę to straty i tak będa
> nikłe w porównaniu do tego co się stanie jak nic nie zrobimy... dlatego
> warto się przyjrzeć na spokojnie swojemu silnikowi zawczasu i ułożyć plan
> działania na taką sytuację.
>
W moim samochodzie nie ma szans na dostanie się do jakiekolwiek rury.
Większość rur jest dostępna od dołu, a klapa gasząca schowana pod osłonami
silnika. Za to chwyt powietrza jest dostępny w grillu.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 11:01 PM
- 18.11.11 12:00 Agent
- 18.11.11 12:15 AZ
- 18.11.11 12:45 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 12:57 PM
- 18.11.11 13:23 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 13:43 Bartek
- 18.11.11 13:46 Michał sirapacz Gut
- 18.11.11 13:58 Bartek
- 18.11.11 14:06 K
- 18.11.11 14:10 Michał Baszyński
- 18.11.11 14:28 wchpikus
- 18.11.11 14:42 AZ
- 18.11.11 15:00 Jakub Witkowski
- 18.11.11 15:38 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod