-
Data: 2011-11-18 01:35:55
Temat: Re: Awaria turbo diesla
Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
news:ja4653$kav$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:ja42mf$bui$1@inews.gazeta.pl...
>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
>> news:ja421o$9if$1@inews.gazeta.pl...
>>> Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
>>> <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
>>> wiadomości news:ja3ur2$r52$2@usenet.news.interia.pl...
>>>>>> Niby czym?
>>>>>> Piszemy o sytuacji awaryjnej, nie warsztatowej.
>>>>> Jakas szmata... chociazby ta co masz na sobie ;>
>>>> Wessana zostanie i zmielona.
>>> Zatrzyma się na filtrze powietrza.
>> wlot filtra powietrza zazwyczaj jest dosc trudno dostepny...
> To jakie inne miejsce dolotu można szybko zatkać szmatą?
żadne trzeba ściągnąć jakąs rurę ale to wszystko zależy od konkretnego silnika w
moim aucie mam klapę gaszącą przed kolektorem dolotowym więc wystarczy ze
pociągnę za siłownik ręka zeby ją zamknąc jeśli sama nie zadział jak wyłączę
zapłon. Zatykania dolotu bym nie próbował z obawy przed wciągnięciem czegoś do
turbiny (a zatkanie przed filtrem w tak krókim czasie i ekstremalnych warunkach
graniczy z niemożliwością. Ale jak pisałem ile silników tyle możliwości ja nawet
przewód od smarowania turbo byłbym w stanie odkręcić bo mam go w dość dostępnym
miejscu przy filtrze oleju i podstawowe klucze wożę zawsze ze sobą.
Najważniejsze w tym wszystkim to nie spanikować bo najgorsze w takiej sytuacji
jak silnik ci wyje na maksa i dym wali jak z lokomotywy umieć zachowac zimną
krew zamiast stać na poboczu i kręcic filmik komórką... Ostatecznie nawet jak
zatkamy ten dolot szmatą i coś tam wpadnei w turbinę to straty i tak będa nikłe
w porównaniu do tego co się stanie jak nic nie zrobimy... dlatego warto się
przyjrzeć na spokojnie swojemu silnikowi zawczasu i ułożyć plan działania na
taką sytuację.
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 05:12 Karolek
- 18.11.11 05:13 Karolek
- 18.11.11 05:15 Karolek
- 18.11.11 07:51 LEPEK
- 18.11.11 07:59 PM
- 18.11.11 08:10 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 08:41 PM
- 18.11.11 08:47 Robson
- 18.11.11 08:52 AZ
- 18.11.11 09:01 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 09:12 AZ
- 18.11.11 09:23 Robson
- 18.11.11 09:40 wchpikus
- 18.11.11 10:29 PM
- 18.11.11 10:34 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=